امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر در رادیو ایران

مشاهده ۲۲۸
۱۴۰۲/۰۳/۰۲- ۱۲:۵۴

رادیو ایران با پخش برنامه‌های مختلف یاد و خاطره سالروز فتح خرمشهر را گرامی می دارد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، یدالله گودرزی مدیر گروه فرهنگ و تمدن بیان کرد: خرمشهر، نماد و نشان ایستادگی و جانبازی دلیرمردان و شیرزنان، اسطوره شجاعت و دلاوری و سند افتخار ملتی است که برای دفاع از آبرو و ناموس خود، از جوانان برومند خویش گذشتند تا بر دروازه خونین شهر، تا همیشه، حجله فتح و ظفر را آذین کنند.

گودرزی ادامه داد: به مناسبت گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر و همچنین روز دزفول، برنامه سازان «باغ هنر» و «پلاک هشت» از گروه فرهنگ و تمدن از استان خوزستان این دو برنامه را به روی آنتن می‌برند.

مدیر گروه فرهنگ و تمدن رادیو ایران اعلام کرد: «باغ هنر» دوم و سوم خرداد به تهیه کنندگی وحید بیات و اجرای شهاب شهرزاد از اهواز و «پلاک هشت»  به تهیه کنندگی وحید بیات و اجرای حسن همایی سوم و چهارم خرداد از اهواز و دزفول تقدیم مخاطبان می‌شود.

علاوه بر این دو برنامه، رادیو ایران با برنامه‌های دیگری، فتح خرمشهر در عملیات بزرگ بیت المقدس  و روز مقاومت و ایثار را گرامی می دارد.

ویژه برنامه «حماسه فتح» دوم خرداد به تهیه کنندگی ریحانه بیرامی و اجرای زهرا تقی ملا با مرور دلاوری‌های جوانان خرمشهر ساعت 22:30 پخش می‌شود.

«راه شب» چهارشنبه بامداد نیز با موضوع تصور و خیال از سوم خرداد سال 61 به تهیه کنندگی حسین عارفی و اجرای حمیدرضا رضایی 00:30 روانه آنتن می‌شود.

برنامه «سلام صبح بخیر» نیز با  نگاه به  سالروز فتح خرمشهر به تهیه کنندگی زهرا قائدی و اجرای حامد نجم الهدی ساعت 6:15 تقدیم مخاطبان می‌شود.

«جهان سیاست» چهارشنبه سوم خرداد نیز در بخش مستند به بررسی عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر می‌پردازد.

«جهان سیاست» به تهیه کنندگی فریدون ماهر و اجرای اعظم لک ساعت 15:30 به روی آنتن خواهد رفت.

«ایرانشهر» سوم خرداد هم با توجه به مناسبت این روز با عنوان یک روز به یاد ماندنی به تهیه کنندگی حسین معصومی ساعت 18:00 پخش می‌شود و حماسه‌های ماندگار مردم قهرمان  و روز مقاومت و ایثار را گرامی می دارد.

و «خیابان ایران» که برنامه ای در حوزه دفاع مقدس است و پنج شنبه‌ها به تهیه کنندگی کیاناز کاوه به روی آنتن می رود این هفته پنج شنبه 4 خرداد با موضوع خرمشهر قصیده ای برای همه با اجرای امیر محمد صمصامی ساعت 21:30 از رادیو ایران موج اف ام ردیف 90 مگاهرتز و موج ای ام ردیف 558 کیلو هرتز پخش می‌شود.

امتیاز شما