امروز دوشنبه  ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
«مسائل و حلول» از شبکه الکوثر می‌پردازد؛
«مسائل و حلول» از شبکه الکوثر می‌پردازد؛

مشکلات سال های اول ازدواج

مشاهده ۲۶۸
۱۴۰۲/۰۳/۰۲- ۱۳:۴۷
تعداد بازدید:268

در برنامه «مسائل و حلول» از شبکه الکوثر موضوع مسائل و مشکلات سال های اول ازدواج مورد بررسی و واکاوی قرار می‌گیرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این برنامه تبیین می‌شود که: ازدواج به عنوان یک برنامه طبیعی و حیاتی و مقررات الهی که در دین مبین اسلام و قرآن کریم و روایات ائمه اطهار (ع) مورد ستایش قرار گرفته است، مایه نیل به زندگی سالم است که با دوستی و عشق و ارتباط صمیمانه بین زن و مرد فراهم می‌شود. دین اسلام برای اینکه یک خانواده اصیل و سالم تربیت کند که در آن فرزندان صالح پرورش پیدا کنند، زنان و مردان را به سمت تشکیل خانواده و ازدواج رهنمون می‌کند، بنابراین ازدواج مطلوب ترین و روشن ترین راه سعادت و پاسخ به نیازهای فطری تا دستیابی به کمال انسان است...

تشریح مطالب بالا به انضمام طرح موضوعاتی همچون: رفت و آمد با خانواده‌ها، تمایل به تغییر یکدیگر، توقعات مختلف زوجین، مقایسه زندگی‌های مختلف، دلتنگی‌های پس از ازدواج در زوجین، و... مواردی است که توسط کارشناس برنامه «سید سامی الخضرا» در برنامه «مسائل و حلول» برای مخاطبان و بینندگان عرب زبان شبکه الکوثر مطرح می‌شود.

برنامه «مسائل و حلول» سه شنبه 12اردیبهشت ساعت 21:00 به وقت تهران، با تهیه کنندگی ایمان صالح، اجرای ربی عساف و محصول گروه اجتماعی بر روی آنتن شبکه الکوثر است.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به لینک https://fa.alkawthartv.ir/ برنامه را در وب سایت شبکه الکوثر مشاهده کنند.

امتیاز شما