امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
سوم خرداد نماد زنده و سربلند تاریخ ایران
سوم خرداد نماد زنده و سربلند تاریخ ایران

تدارک برنامه‌های متنوع شبکه همدان برای سوم خرداد

مشاهده ۲۶۰
۱۴۰۲/۰۳/۰۲- ۱۴:۰۷
تعداد بازدید:260

شبکه استانی همدان، همزمان با روز مقاومت و پیروزی برنامه‌های متنوعی را با موضوع زنده نگه داشتن ایثار رزمندگان اسلام برای فتح پیروزمندانه خرمشهر تدارک دیده است تا جوانان و نوجوانان بیشتر با تاریخ آن روزها آشنا شوند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، یکی از این برنامه‌ها "شبهای الوند" به تهیه کنندگی بهمن رحیمی و مهرنوش پویا است که هر شب از ساعت 21 پخش می‌شود. این برنامه نیز با تدارک بخش های مختلف، نقش رزمندگان استان همدان را در دفاع مقدس و فتح خرمشهر تشریح خواهد کرد و در گفتگو با مهمانان برنامه، این موضوع را واکاوی خواهد کرد.

برنامه " صبح عالی" نیز که صبح ها از ساعت 8 و تهیه کنندگی حسام ثمری پخش می‌شود، از رزمندگان دفاع مقدس تجلیل خواهد کرد و در گفتگو با مهمان برنامه به موضوع آزاد سازی خرمشهر و حال و هوای استان در آن روزها می‌پردازد.

مسابقه "پرواز" هم برنامه دیگری است که در این روزها حال و هوای خود را به دوران دفاع مقدس و سوم خرداد خواهد برد. "پرواز " مسابقه ای است که روزهای فرد و از ساعت 17:45 دقیقه مهمان خانه‌های شهروندان این استان است؛ و حالا در حال و هوای روز مقاومت و پیروزی، مهدی بهادریان تهیه کننده گروه مسابقات و سرگرمی، سوالات، فضای استودیو را متناسب با آن روزهای پر خاطره طراحی کرده است. شبکه همدان همچنین در روز مقاومت و پیروزی و سالروز فتح خرمشهر، در ارتباط های زنده تلویزیونی و رادیویی علاوه بر گفتگو با رزمندگان و فرماندهان استان در دوران دفاع مقدس، بینندگان خود را به سرزمین‌های یادگار دفاع مقدس و مناطق عملیاتی آن دوران خواهد برد و نقش دفاع جانانه را برای آینده سازان این سرزمین تشریح خواهد کرد.

امتیاز شما