امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

«سیرتا پیاز» شرکت ملی گاز شنیدنی می‌شود

مشاهده ۲۷۲
۱۴۰۲/۰۳/۰۳- ۱۲:۴۳

برنامه «سیرتا پیاز» مخاطبان رادیو صبا را با کار در شرکت ملی گاز آشنا می کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «سیرتاپیاز» عنوان یکی از برنامه‌های این شبکه رادیویی است که با هدف معرفی مشاغل مختلف در فضایی طنز و سرگرم کننده همراه مخاطبان می‌شود.
این برنامه هر شغل را از دریچه نگاه خود شاغلان معرفی می‌کند و با آنها به گفتگو می‌پردازد و ازسیر تا پیاز یک شغل برای مخاطبان می‌گوید.
روز پنجشنبه چهارم خرداد کارمندان شرکت ملی گاز با برنامه سیرتا پیاز به رادیو صبا می آیند و مخاطبان را با این شرکت و کار در آن آشنا می‌کنند. آنها از شیرینی‌ها و تلخی‌های کارشان می‌گویند و برای شنوندگان توضیح می‌دهند که «چطور وارد این شغل شوند؟»، « این شغل چه معایب و چه محاسنی دارد؟» و از توانایی و استعداد های لازمه این کار می‌گویند.
روز جمعه مهمان‌های حاضر در استودیو که همکار هستند، با هم بازی می‌کنند و مسابقه رادیویی اجرا می‌کند. بازی و مسابقه با رویکرد آشنایی با مشاغل مورد نظر طراحی شده است. «سوالات کوتاه، موقعیت نمایشی و تکمیل داستان» از بخش های جالب و شنیدنی این برنامه است که شرکت کنندگان مسابقه در فضایی شاد و پرهیجان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
برای جالب ترین بخش های «سیر تا پیاز» می توان به آشنایی با شخصیت فردی هر یک از مهمان‌ها اشاره کرد. در این بخش درباره تاثیر شغل افراد بر روی زندگی فردی و اجتماعی و حتی شخصیتی آنها جویا می‌شویم و با مهمانان برنامه بیشتر آشنا می‌شویم.
«سیر تا پیاز» روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت ۱۳ به تهیه کنندگی سجاد کلبادی نژاد و با اجرای مهدی پر آیتم سازی حامد شاهی و نویسندگی معصومه پاکروان تهیه می‌شود وبهنام سعیدی به عنوان مشاور و دستیار تهیه‌کننده این گروه را همراهی می‌کند.

امتیاز شما