امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
در گردهمایی معاونان صدای استانهای رسانه ملی در کرمان تاکید شد:
در گردهمایی معاونان صدای استانهای رسانه ملی در کرمان تاکید شد:

جنگ نرم امروز کمتر از جنگ هشت ساله نیست

مشاهده ۴۳۷
۱۴۰۲/۰۳/۰۴- ۱۱:۵۶
تعداد بازدید:437

یازدهمین گردهمایی معاونان صدای استانهای رسانه ملی با عنوان «خلاقیت و ابتکار» در کرمان آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در آیین افتتاحیه این گردهمایی حجت الاسلام والمسلمین علیدادی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص آزاد سازی خرمشهر با موضوع خرمشهرها در پیش است گفت: کشور ما دشمنان قسم خورده ای دارد که به دنبال آن هستند تا به هر شکلی به ما آسیب برسانند زیرا می دادند کشورهایی که امروز در جهان در برابر زورگویی مستکبران ایستادگی می‌کنند از ایدئولوژی‌های جمهوری اسلامی ایران بهره می‌گیرند.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نیز گفت: حاضران در این گردهمایی یعنی فعالان حوزه رادیو در بحث تبیین، بصیرت افزایی و ترویج فرهنگ حاج قاسم نقش بسزایی دارند.
سردار نظری گفت: جنگ نرم امروز کمتر از جنگ هشت ساله نیست و دشمن هر روز با تحریف واقعیت ها به دنبال ضربه زدن به کشور ما است و ما نباید در این میدان از آنها عقب بمانیم.
مدیرکل صدای استان‌های رسانه ملی نیز گفت: این گردهمایی با هدف تبادل نظر، هم افزایی و استفاده از تجربیات در راستای تحول و حرکت موثر در حوزه مسئولیت معاونان صدای استان‌ها است.
آقای شمشیری گفت: ما وظیفه داریم در رادیو حال مردم را خوب کنیم و برای این منظور بایستی از ظرفیت خود مردم استفاده نماییم .
 وی بیان کرد: رادیو های استانی مخاطبان زیادی در سطح کشور دارند و به همین دلیل جایگاهشان در انتقال مفاهیم فرهنگی و اصیل کشورمان قابل توجه است.
علی رمضانی مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان هم گفت: به دنبال این هستیم تا به عنوان اولین مرکز در استان‌ها رادیو زیارت را به بکت وجود مزار شهید سلیمانی در شهر کرمان راه اندازی کنیم.

تصاویر

امتیاز شما