امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

استقبال از ناوگروه 86 در ویژه برنامه «از مامان بگو»

مشاهده ۴۵۶
۱۴۰۲/۰۳/۰۴- ۱۴:۲۴

ویژه برنامه «از مامان بگو» با موضوع استقبال از ناوگروه 86 و محوریت گفت‌وگو با خانواده دریادلان و نمایش صبوری و استقامت مادران و همسران آنان در زمان عدم حضور همسرانشان در خانواده، در سه قسمت تهیه و تولید شد که سومین قسمت آن، چهارم خردادماه روانه آنتن شبکه دو می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در ویژه برنامه «از مامان بگو» که به مناسبت استقبال از ناوگروه 86 تهیه و تولید شده، با بانوان و مادران غیورمردانی که در غیاب همسران و پسرانشان، شجاعانه سکان زندگی را به دست گرفتند گفت‌وگو می‌شود.

این ویژه برنامه در سومین قسمت خود که پنجشنبه 4 خرداد پخش خواهد شد با رحمت باطولی دریادلی از ناو مکران و همسرش به گفت‌وگو می‌نشیند.

گفتنی است ناوگروه ایرانی 86 ، هشت ماه تمام با حضور دریادلان ایرانی، آب‌های آزاد دنیا را طی کرد و بازگشت غرورانگیز دریادلان این ناوگروه نیروی دریایی آجا از مأموریت شکوهمند دریانوردی در پهنه گیتی با ناوشکن تمام ایرانی «دنا» و ناوبندر «مکران» توانست عمق راهبردی اقتدار و حوزه عمل نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران را در یک رویداد ماندگار به رخ جهانیان بکشد.

برنامه «از مامان بگو» کاری است از گروه خانواده شبکه دو به تهیه‌کنندگی مریم نیکانلو، کارگردانی محمد پورصباغیان، سردبیری ریحانه تاجیکی و اجرای زهرا شوقی که این دستاورد بزرگ تاریخی را در سه قسمت به تصویر می‌کشد.
تاکنون 44 قسمت از این برنامه در ایام نوروز و رمضان سال جاری از شبکه دو پخش شده و فصل جدید آن در آینده‌ای نزدیک روانه آنتن خواهد شد.

امتیاز شما