امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

انسیه خزعلی مهمان پل مدیریت

مشاهده ۲۴۹
۱۴۰۲/۰۳/۰۶- ۰۹:۲۹

انسیه خزعلی، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده امروز شنبه 6 خردادماه، با حضور در شبکه رادیویی تهران برنامه "پل مدیریت" به تشریح اقدامات معاونت زنان در دهه کرامت و بزرگداشت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، ساناز باقری، تهیه کننده برنامه پل مدیریت با اعلام این خبر گفت: برنامه «پل مدیریت» شکل گرفته تا ضمن خدمت رسانی به شهروندان، واسطه‌ای بین مردم و مسئولان باشد. شنیدن صدای مردم و پیگیری مطالبه‌های مردمی از مهم ترین دغدغه‌های این برنامه است.
به مناسبت دهه کرامت و پشت سر گذاشتن روز دختر، برنامه پل مدیریت رادیو تهران امروز شنبه 6 خردادماه، از ساعت 15 میزبان انسیه خزعلی، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده خواهد بود. محور برنامه امروز بیشتر پیرامون اقداماتی که در حوزه زنان و بانوان ایران زمین انجام گرفته است، تشریح اقدامات معاونت زنان در دهه کرامت و بزرگداشت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر از دیگر مواردی است که به آن پرداخته می‌شود.
به گفته تهیه کننده برنامه؛ برنامه پل مدیریت هر روز مهمانان متفاوتی دارد که هر کدام از مسئولین با توجه به مناسبت ها، اتفاقات روز، مسائل و مشکلاتی که مخاطبان برنامه با سازندگان در میان گذاشته‌اند، انتخاب می‌شوند. رادیو تهران در این برنامه به دنبال پیگیری طرح ها و ایده‌های جدید است و به سراغ وعده وعیدهای مسئولان می رود. حل و فصل دغدغه‌ها و مشکلات شهری مردم در شهر تهران و اطراف استان تهران هم با بازگو کردن آنها از سوی مردم و پاسخگویی مسئولین و پیگیری‌ها به صورت مستمر دنبال می‌شود. در واقع فرصتی برای مدیران و مردم است تا مسایل شان را طرح و بررسی کنند. یکی از اهداف اصلی برنامه پل مدیریت ایجاد، تحکیم و بهبود ارتباط بین شهروندان و مدیران استانی است.
شهروندان می توانند از طریق پیامک یا تماس تلفنی پرسش های خود را در زمان پخش برنامه از ساعت 15 مطرح کنند؛ شماره تلفن‌های 22652466 و 22652465 یا سامانه پیامکی 3000094 برای شما مخاطبان در نظر گرفته شده است، با ما در تماس باشید.
برنامه«پل مدیریت» شنبه تا چهارشنبه به صورت زنده از ساعت ۱۵ با حضور مسئولین در استودیوی رادیو تهران، روی موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز، می رود.

امتیاز شما