امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
گفت و گوی اختصاصی ایران پرس با رئیس دفتر روابط عربی و ملی جبهه ‌مردمی‌برای آزادی فلسطین؛
گفت و گوی اختصاصی ایران پرس با رئیس دفتر روابط عربی و ملی جبهه ‌مردمی‌برای آزادی فلسطین؛

هموار شدن راه آزادی فلسطین با امام خمینی (ره)

مشاهده ۲۳۴
۱۴۰۲/۰۳/۰۶- ۱۶:۴۷
تعداد بازدید:234

ابو احمد فؤاد، رئیس دفتر روابط عربی و ملی جبهه مردمی‌ برای آزادی فلسطین در گفت و گو با خبرگزاری ایران پرس تاریخچه حمایت ایران از فلسطین را بازخوانی کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی به نقل از خبرگزاری ایران پرس، با قرار گرفتن در آستانه چهل وچهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذارکبیرانقلاب اسلامی ایران، ابو احمد فؤاد، رئیس دفتر روابط عربی و ملی جبهه مردمی‌ برای آزادی فلسطین بر حمایت مستمر ایران از فلسطین در سال های متمادی تاکید کرد. وی همچنین درباره گفتمان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین تصریح کرد: غده سرطانی خواندن موجودیت رژیم اسرائیل، نماد واقعی حمایت امام خمینی (ره) از فلسطین و مقاومت بوده است.   

رئیس دفتر روابط عربی و ملی جبهه‌ مردمی‌ برای آزادی فلسطین افزود: حضرت امام خمینی (ره) در حمایت از فلسطینیان همواره بر آزادسازی سرزمین فلسطین از «بحر تا نهر» تاکید داشتند و در حمایت از مساله فلسطین، قدس و مسجدالاقصی، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را «روز جهانی قدس» نام‌گذاری کردند و با این ابتکار همچنان مساله فلسطین زنده است.

وی در آخر گفت: امام خمینی (ره) در بخشی از بیاناتشان درباره اهمیت مساله فلسطین تاکید کردند: «مقاومت تنها راه آزادسازی فلسطین است و فلسطین از «بحر تا نهر» است نه حتی یک وجب کمتر.»

https://parstoday.ir/

امتیاز شما