امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

نگاه ویژه رسانه‌ ملی به مشکلات شهروندان تحت پوشش بهزیستی در تولیدات رادیویی و تلویزیونی

مشاهده ۴۲۵
۱۴۰۲/۰۳/۰۷- ۱۲:۱۴

در دیدار معاون حقوقی و امور مجلس صداوسیما با رئیس سازمان بهزیستی کشور، بر پیگیری مشکلات و قوانین خدمات‌رسانی به جامعه معلولین از طریق تولیدات رادیویی و تلویزیونی تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی به نقل از معاونت حقوقی و امور مجلس صداوسیما، سیدتقی سهرابی، معاون حقوقی و امور مجلس صداوسیمای جمهوری اسلامی‌با علی محمد قادری معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان بهزیستی کل کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.
در این دیدار، سهرابی بر اهمیت پرداختن دستگاه‌های مختلف به ویژه متولی، به مسائل و مشکلات افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی در کشور اشاره کرد و گفت: صداوسیما به عنوان یک رسانه مرجع و مطالبه‌گر نگاه ویژه‌ای به این موضوع دارد.
تولیدات رادیویی و تلویزیونی با محور انعکاس و پیگیری مشکلات جامعه معلولان کشور توسط صداوسیما از دیگر موضوعاتی بود که معاون حقوقی و امور مجلس رسانه ملی بر آن تاکید کرد.
قادری، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز با تاکید بر تعامل بیشتر بین دو سازمان و استفاده از ظرفیت‌های رسانه برای پوشش خبری فعالیت‌ها و برنامه‌های سازمان بهزیستی کل کشور، از اقدامات رسانه ملی در خصوص آگاهی‌بخشی به جامعه معلولان، تشکر و قدردانی کرد.

امتیاز شما