امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
مدیرکل صداوسیمای گلستان در همایش روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی:
مدیرکل صداوسیمای گلستان در همایش روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی:

هنر روابط عمومی‌ها، صداقت، اقدام بهنگام و مجاهدت در امیدآفرینی است

مشاهده ۱۷۷
۱۴۰۲/۰۳/۰۸- ۱۰:۵۳
تعداد بازدید:177

همایش روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان گلستان در سرسرای استانداری این استان برگزار و از روابط عمومی‌های برتر تجلیل به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیر کل صداوسیما در همایش روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان با تبریک فرارسیدن دهه کرامت و با اشاره به جمله ای از امام خمینی (ره) که؛ «هنر، دمیدن روح تعهد در کالبد انسان‌هاست» افزود: روابط عمومی‌ها باید نگاه هنرمندانه داشته باشند و زمینه ارتقا جامعه را در همه بخش ها فراهم کنند.

 رسول شکری نیا در ادامه گفت: عمده ترین کاری که روابط عمومی‌ها باید انجام دهند تلاش بر بیان واقعیات و زحمات و خدمات است و عدم تبیین حقایق جایگاه و اعتبار روابط عمومی را زیر سوال می‌برد از این رو باید عرصه و میدان را درست تشخیص داد.

وی افزود: بهترین کنشگران و فعالترین‌ها در ادارات باید به عنوان مسئول روابط عمومی انتخاب شوند و روابط عمومی‌ها باید از سرمایه‌های اجتماعی نظام و حاکمیت صیانت کنند و یکی از وظایف ما در صداوسیما حمایت از مجموعه‌های اطلاع رسانی است. مدیرکل صداوسیمای استان گلستان ادامه داد: ارتقا حضور بانوان در روابط عمومی‌ها، ارزشمند و قابل توجه باید باشد زیرا این قشر پیگیری موثرتری در این باره دارند. شکری نیا تاکید کرد: روابط عمومی‌ها می توانند مشاوران امین و جریان ساز برای مدیران باشند و تاکید بر اخلاق مداری و اخلاق رسانه ای و حرفه ای در روابط عمومی نیازمند صداقت در گفتار و عمل است.

وی اطلاع‌رسانی واقعی، به موقع، شفاف و با صداقت را سبب ارتقاء و اعتماد افکار عمومی عنوان کرد و گفت: وضعیت اعتماد عمومی در جامعه نیازمند فعالیت بیش از پیش روابط عمومی‌هاست و در این راه باید از ابزار نوین اطلاع رسانی و فعالیت گسترده و هوشمندانه و شبکه ای درست استفاده شود.

استاندار گلستان در این مراسم با تقدیر از تلاش های صداوسیمای استان طی ماه‌های اخیر برای پوشش تلاش های مسئولان و امیدآفرینی در جامعه که منجر به دیده شدن استان در شبکه‌های ملی و برون مرزی شده و مخاطبان فراوانی را با برنامه‌های دولت همراه کرده است، با اهداء لوح سپاس مدیر همراه و هم افزا با سایر دستگاه‌ها از رسول شکری نیا تجلیل به عمل آمد.

تصاویر

امتیاز شما