امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

آسیب های ساده انگاری مصرف سیگار

مشاهده ۱۴۰
۱۴۰۲/۰۳/۰۸- ۱۲:۵۶

به مناسبت گرامیداشت روز جهانی بدون دخانیات، «خانه و خانواده» سه شنبه 9 خرداد، با حضور دکتر زهرا حسامی، مدیر درمان مرکز تحقیقات مبارزه با دخانیات وزارت بهداشت از آسیب های ساده انگاری مصرف سیگار می‌گوید.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی،  هر ساله به مناسبت روز جهانی بدون دخانیات، 31 ماه می، اقدامات و فعالیت های گسترده ای در سطح کشور به منظور حمایت طلبی برای اجرای سیاست های موثر بر کاهش مصرف دخانیات و ارتقای سطح آگاهی عمومی‌ به ویژه جوانان و نوجوانان نسبت به مضرات استعمال دخانیات انجام می‌پذیرد.

در همین راستا برنامه «خانه و خانواده» سه شنبه 9 خرداد، از آسیب های ساده انگاری مصرف سیگار می‌گوید.

زینب برومند تهیه کننده این هفته برنامه «خانه و خانواده» بیان کرد: مشکل سیگار کشیدن نوجوانان بسیار نگران کننده است. هیچ پدر و مادری نمی‌خواهد فرزندش مخفیانه و دور از چشم آنها سیگار مصرف کند، با وجود هشدارها مصرف سیگار در بین نوجوانان وجود دارد و متاسفانه نوجوان مصرف سیگار را ساده فرض می‌کند؛ در حالی که  آسیب‌ها و پیامدهای ناشی از مصرف سیگار در آینده آنها بسیار جدی و جبران ناپذیر است.

وی ادامه داد: از همین رو در برنامه روز سه شنبه 9 خرداد با توجه به نزدیک شدن روز جهانی بدون دخانیات، با حضور دکتر زهرا حسامی، مدیر درمان مرکز تحقیقات مبارزه با دخانیات وزارت بهداشت پیرامون این موضوع گفت و گو خواهیم کرد.

گفتنی است «خانه و خانواده» این هفته به تهیه کنندگی زینب برومند و اجرای بتول نجفی ساعت 9:00 از رادیو ایران پخش می‌شود.

 

امتیاز شما