امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

آشنایی با بانوی معلول هنرمند ایران در پرس تی‌وی

مشاهده ۲۳۵
۱۴۰۲/۰۳/۰۸- ۱۳:۳۲

بینندگان برنامه «ایران» شبکه پرس‌تی‌ با زندگی یک بانوی نقاش معلول و هنر نقاشی و طراحی آشنا می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه ایران در دو بخش به معرفی زهره اعتضادالسلطنه، نقاش معلول ایرانی و هنر نقاشی و طراحی می‌پردازد .موضوع بخش اول برنامه به گزارشگری رضا نایبی به معرفی زندگی و آثار زهره اعتضادالسلطنه، نقاش معلول ایرانی اختصاص دارد. این بانوی نقاش ایرانی با وجودی که به شکل مادرزادی دچار معلولیت از ناحیه دو دست است اما به کارهای هنری از جمله نقاشی، خوشنویسی قالیبافی و گل‌سازی می‌پردازد و بیش از ۷۰ نمایشگاه داخلی و خارجی از آثار هنری‌اش برگزار کرده است. نایبی با حضور در منزل اعتضادالسلطنه ضمن گفت‌وگو با این بانوی هنرمند ایرانی، برای ساعاتی با زندگی هنری و حرفه‌ای او همراه می‌شود. موضوع بخش دوم برنامه «ایران» به گزارشگری هدا لزگی نیز به معرفی هنر نقاشی و طراحی و بزرگان این هنر اختصاص دارد.

برنامه «ایران» دوشنبه ساعت 17 به وقت تهران از شبکه پرس تی‌وی پخش می‌شود. تکرار این برنامه نیز سه شنبه ساعت 14:00، چهارشنبه ساعت 19:00، پنج شنبه ساعت 10:00 و جمعه ساعت 07:00 روی آنتن می‌رود.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به لینک https://www.presstv.ir/Section/15015 برنامه را در وب سایت شبکه پرس تی‌وی مشاهده کنند.

امتیاز شما