امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

دغدغه فرهنگی صدا و سیما بیش از گذشته مشهود است

مشاهده ۶۰۳
۱۴۰۲/۰۳/۰۸- ۲۱:۰۸

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی عنوان کرد: تولید آثار با محتوای فرهنگی و آموزشی در همه شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی سراسری و استانی مد نظر قرار بگیرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی به نقل از معاونت حقوقی و امور مجلس سازمان صدا و سیما، حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه در دیدار با سیدتقی سهرابی، معاون حقوقی و امور مجلس رسانه ملی، ضمن تشکر از اقدامات سازمان در دوره جدید، بر ضرورت تمرکز بیشتر در تولید آثار با محتوای فرهنگی و آموزشی تاکید و ابراز کرد: این مسئله باید در سطح کشور و در همه شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی سراسری و استانی مد نظر قرار بگیرد.
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: لازم است همه جریانات مرتبط با تولیدات صوتی و تصویری در بخش‌های مختلف، اولویت‌های فرهنگی کشور را مورد توجه قرار دهند و بی شک، رسانه ملی در این زمینه پیشگام خواهد بود.
معاون حقوقی و امور مجلس رسانه ملی نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از پییشرفت سند تحول صدا و سیما در دوره جدید مدیریتی گفت: یکی از مهمترین دغدغه امروز دلسوزان کشور، تولیداتی است که برخی از متولیان آنها بدون توجه به قوانین و مقررات و صرفا ًبا نگاهی اقتصادی در ساخت و انتشار محصولات خود فرهنگ جامعه ایران اسلامی و ارزش‌های متعالی آن فدای مطامع زود گذر خود کرده‌اند.
وی همدلی و یک صدایی متولیان فرهنگی کشور در دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی را راهکاری عملی برای خدمت به مردم در راستای تقویت فرهنگ ایرانی - اسلامی دانست و تصریح کرد: رسانه ملی در این خصوص هم آمادگی کامل برای ایجاد هم افزایی در تعالی بخشی فرهنگ ومولفه‌های فرهنگی در جامعه را با تولیدات برنامه‌های متعدد و متنوع رادیویی و تلویزیونی و همچنین ایفای وظیفه واگذار شده در حوزه نظارت بر صوت و تصویر فراگیر دارد.

امتیاز شما