امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

همراهی صدا و سیما با نیروی انتظامی در انجام شایسته ماموریت ها

مشاهده ۳۷۸
۱۴۰۲/۰۳/۰۹- ۰۹:۳۹

مدیرکل صدا و سیمای استان آذربایجان شرقی با حضور در شهرک آزمایش، با فرمانده جدید فراجا در استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، دکتر اکبر رضایی در این دیدار با تبریک انتصاب سردار سرتیپ دوم ستاد علی محمدی به سمت فرمانده انتظامی استان و آرزوی توفیق برای ایشان و مجموعه همکاران، از فراجا به عنوان نماد امنیت و آرامش مردم و اقتدار نظام اسلامی در برابر تهدیدکنندگان یاد کرد و بر اهمیت همکاری، همراهی و هم افزایی تأکید کرد.

مدیرکل صدا و سیمای استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه مشارکت و همدلی مردم و هم افزایی دستگاه‌های اجرایی می تواند یاری گر فراجا در انجام شایسته ماموریت ها باشد افزود: برنامه ریزان و برنامه سازان این استان تلاش می‌کنند با تولید برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری سطح آگاهی مردم در حوزه امنیت و اجتماعی را بالا ببرند و مردم را بیش از پیش در هوشمندی نسبت به خطرها و انجام مأموریت‌های فراجا ، آگاه و همراه نمایند.

وی به ضرورت تشکیل کمیته‌های مشترک برای همکاری‌های جدید پرداخت و خاطر نشان شد: این امر می تواند در محتواسازی برای کاهش آسیب های اجتماعی و افزایش آگاهی‌های عمومی و تبیین خدمات پلیس و نمایش اقتدار این نیرو بسیار موثر باشد.

رضایی در بخش دیگر سخنان خود با مهم خواندن جایگاه برنامه‌های انتظامی در سبد مصرفی محتوای رسانه ای اظهار داشت : همواره محتواهای نظامی و انتظامی در حوزه‌های پیام یکی از پرمخاطب‌ترین برنامه‌ها هستند و در این راستا تلاش خواهیم کرد افق های روشن و جدیدی برای تولید برنامه‌های مشترک داشته باشیم .

 سردار سرتیپ دوم ستاد علی محمدی نیز ضمن قدردانی از تلاش‌های صدا و سیما در تبیین دستاوردهای پلیس، با تشریح خدمات فراجا در حوزه‌های مختلف گفت: بهترین منبع برای معرفی و شناساندن این خدمات به مردم، انعکاس اقدامات و فعالیت‌های پلیس و افزایش سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی، صدا و سیما است.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی تلاش دشمن برای ضربه به جایگاه خطیر صدا و سیما و نیروی انتظامی را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت : این دو نهاد مقدس یک هدف مشترک را دنبال می‌کنند و آن خدمت رسانی شایسته به مردم تحت فرامین مقام معظم رهبری است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی به شکل مناسب توانسته مکمل و تقویت کننده اقدامات پلیس در تامین امنیت مردم ، پیشگیری از وقوع جرم و کنترل آسیب های اجتماعی باشد .

سردار محمدی تحقق فرامین فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر تشکیل پلیس مقتدر و مهربان در تراز انقلاب اسلامی را جزو راهبردهای این نیرو برشمرد و ابراز داشت : تلاش می‌کنیم در کنار افزایش توانمندی‌های عملیاتی ، پلیس تخصصی برای بخش‌های گوناگون امنیت پرروش دهیم .

تصاویر

امتیاز شما