امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

رقابت صاحبان کسب و کار در فصل جدید «دوراهی»

مشاهده ۲۰۸
۱۴۰۲/۰۳/۰۹- ۱۱:۳۱

برنامه «دوراهی» در فصل جدید با رقابت صاحبان کسب و کار به معرفی شغل و حرفه‌های مختلف می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «دوراهی» یکی از برنامه‌های پرمخاطب این شبکه رادیویی است که در قالب یک مسابقه تلفنی مخاطبان و شرکت کنندگان را با مهارت ها و شغل های مختلف آشنا می‌کند. این برنامه در فصل جدید با تغییراتی و تحولاتی پخش می‌شود.
 «دوراهی» با توجه به هیجان و سرگرمی‌که برای مخاطبان به همراه داشته توانسته نزدیک سه سال به صورت روزانه هر روز از شنبه تا چهارشنبه همراه شنوندگان باشد، این برنامه در طول این مدت با تغییر تحولات زیادی توانسته مخاطبان خود را حفظ کند. اجرای مسابقه با شور و هیجان از مهمترین عوامل موفقیت این برنامه بوده است.
مهدی پر مجری برنامه درباره فصل جدید  «دوراهی» توصیح داد: این برنامه ابتدا با هدف آموزش و آشنایی شنوندگان با مهارت و شغل های مختلف راهی آنتن شد، که با توجه به استقبال مخاطبان تا به امروز  نزدیک به سه سال ادامه پیدا کرده است، که برای حفظ مخاطبان و دوری از تکرار برنامه نیاز به و به روز شدن داشته و  در این مدت چندین بار این اتفاق افتاده است و روال مسابقه با تغییرات جزئی و کلی تقدیم شنوندگان شده است، در این فصل به صورت تخصصی مخاطبان را با شغل های گوناگون آشنا می‌کند، البته معرفی شغل ها توسط خود صاحبان کسب و کار صورت می‌گیرد و شرکت کنندگان مسابقه شاغل در حرفه و شغل مورد نظر هستند.
وی در ادامه توضیح داد: به این صورت که در هر برنامه دو نفر همکار با یکدیگر رقابت می‌کنند و شغل خود را در قالب آیتم های مختلف معرفی می‌کند.
پر درباره بخشهای جالب این برنامه گفت: این مسابقه با یک چالش بین شرکت کنندگان شروع می‌شود، به این صورت که شرکت کنندگان در ابتدای برنامه باید شغل خود را به صورت کامل همراه با ترفند ها معرفی نمایند و کسی که بهترین معرفی را داشته باشد، میتواند آغازگر مسابقه باشد و از بسته‌های پیشنهادی بیشتری برخوردار شود.

 مجری برنامه درباره بخش های متنوع این مسابقه تلفنی توضیح داد: این مسابقه با چهار بسته پیشنهادی برای معرفی یک شغل همراه مخاطبان می‌شود، این بسته‌ها شامل بسته‌های «فنی، تاریخچه، تخصص  و ادبیات» که در هر بخش سوالاتی در زمینه آن شغل از شرکت کنندگان پرسیده می‌شود.
در بخش فنی و تاریخچه شرکت‌کنندگان را بر سر یک دو راهی برای انتخاب گزینه ای صحیح قرار میدهیم تا با انتخاب درست به مرحله بعدی راه پیدا کنند.
مهدی پر بخش پایانی برنامه را از جالب‌ترین بخش‌های آن دانست و بیان کرد، در این بخش  یکی از دوستان و آشنایان شرکت‌کنندگان تماس میگیریم و در قالب یک گفتگوی صمیمی درباره تاثیر شغل و حرفه آنها روی شخصیت فرد می‌پرسیم که بخشی جالب و شنیدنی است.
برنامه  «دوراهی» هر روز از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۰ صبح به تهیه کنندگی رضا عزتی و با اجرای مهدی پر همراه مخاطبان می‌شود.

امتیاز شما