امروز سه شنبه  ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

همراه با رادیو ورزش در سوگ امام راحل (ره)

مشاهده ۳۴۳
۱۴۰۲/۰۳/۰۹- ۱۱:۴۴

شبکه رادیویی ورزش همزمان با فرارسیدن سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد با تولید ویژه‌ برنامه "به یاد مرشد" این ایام را گرامی می‌دارد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، به مناسبت سی و چهارمین سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی و همچنین قیام خونین ۱۵ خرداد، شبکه رادیویی ورزش با پخش ویژه برنامه‌ای این ایام را گرامی می‌دارد.
ویژه برنامه "به یاد مرشد" در این روزها با هدف تبیین اندیشه‌های امام راحل به خصوص برای جامعه ورزش تقدیم مخاطبین خواهد شد. در این برنامه ضمن پخش بیاناتی از امام خمینی (ره) و دیدارشان با ورزشکاران، اندیشه ایشان در موضوع ورزش و تربیت‌بدنی مورد توجه قرار می‌گیرد.
انعکاس گزارش‌هایی از حضور جامعه ورزش در مرقد امام راحل، بیان خاطرات نزدیکان امام از ورزش در بخش‌هایی همچون نوای مرشد، مرشدنامه، به شیوه مرشد و در فراق مرشد شنوندگان را همراهی می‌کند.
بررسی تاریخ پهلوی، هویت جهانی-امتی، سبک زندگی و خانواده و جوان مومن انقلابی از سند تحول رسانه ملی از جمله موضوعاتی است که در این برنامه مطرح می‌شود.
"به یاد مرشد"  روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد ماه از ساعت ۱۰ به مدت ۱۲۰ دقیقه به تهیه‌کنندگی عرفان شهبازی و با اجرای الهام حسینی و بابک مینایی از آنتن رادیو ورزش روی موج اف ام ردیف ۹۲ مگاهرتز پخش خواهد شد.


امتیاز شما