امروز يك شنبه  ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

برگزاری دومین نشست هم اندیشی شورای فرهنگی معاونت صدا با محوریت عفاف و حجاب

مشاهده ۲۰۰
۱۴۰۲/۰۳/۱۰- ۰۸:۵۴

دومین جلسه شورای فرهنگی معاونت صدا با حضور نمایندگانی از شبکه‌های رادیویی و معاون مهندسی فرهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر با محوریت عفاف و حجاب در سالن جلسات رادیو فرهنگ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این جلسه که عصر روز سه شنبه 9 خرداد ماه برگزار شد حجت الاسلام مسعود تاتلاری معاون فرهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر درباره آخرین ویرایش طرح جامع عفاف توضیحاتی ارائه کرد و گفت: در موضوع گسترش فرهنگ عفاف و حجاب، اصل بر فعالیت‌های ایجابی و تاکید بر عدم مواجهه انتظامی و قضایی است و صرف توامان بودن کارهای فرهنگی و ایجابی مهم است.

وی ادامه داد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر با تشکیل تشکل های مردمی سعی کرده جایگاه مردم را در اجرای برنامه‌های فرهنگی تقویت کند و در طرح عفاف و حجاب هم اصل مشارکت ذی نفعان، مردم و نخبگان است. حجت الاسلام تاتلاری با اشاره به اینکه در طرح عفاف و حجاب ستاد امر به معروف و نهی از منکر راه کارهای فرهنگی و عملیاتی ارائه شده که با کمترین تنش همراه است به بیان این نکته که در طرح مذکور همکاری سازمان‌ها و نهادها و مردم و تحلیل طرح عفاف و حجاب و تبیین راهکارهای تجویز شده برای برون رفت از این وضعیت مهم است گفت:محقق شدن این طرح مستلزم همکاری همه نهادها و مشارکت داوطلبانه علاقمندان به حفظ حریم حرمت عفاف و حجاب است.
در پایان این نشست از شورای فرهنگی معاونت صدا نمایندگان شبکه‌های رادیویی به تبادل آرا و نظرات پرداخته و پس از مطالعه دقیق این طرح پیشنهادات خود را برای همکاری با این ستاد در تبیین طرح عفاف و حجاب برای مردم و اطلاع رسانی آن و چگونگی ارائه پیام در برنامه‌های رادیویی به بهترین شکل و استفاده از قالب مناسب برای اثرگذاری بیشتر و در نهایت انتقال پیام های مفید و ارزنده برای جامعه اسلامی‌ به اشتراک گذاشتند.

امتیاز شما