امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
در «بازتاب» رادیو فرهنگ؛
در «بازتاب» رادیو فرهنگ؛

بررسی چرایی تاکید رهبری بر انقلابی بودن مجلس

مشاهده ۱۶۲
۱۴۰۲/۰۳/۱۰- ۰۸:۵۵
تعداد بازدید:162

کارشناسان مختلف در برنامه «بازتاب» این هفته رادیو فرهنگ به بررسی چرایی تاکید مقام معظم رهبری بر انقلابی بودن مجلس شورای اسلامی می‌پردازند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «بازتاب» چهارشنبه ۱۰ خرداد به مناسبت دیدار نماینده‌های مجلس شورای اسلامی‌ با رهبر معظم انقلاب با موضوع بررسی چرایی تاکید رهبر انقلاب بر ویژگی‌های مجلس شورای اسلامی از رادیو فرهنگ پخش می‌شود. کارشناسان این برنامه «بازتاب» به دنبال بررسی و پاسخ به این‌ سوالات که چرا رهبر معظم انقلاب اسلامی‌ بر انقلابی بودن مجلس اصرار دارد؟ آیا انقلابی بودن به معنای بی‌نقص بودن است؟ چه ویژگی‌هایی سبب شد تا رهبر انقلاب اسلامی مجلس یازدهم را انقلابی بدانند؟ کارهای برزمین مانده ای که مجلس در سال اخر انجام دهد چیست ؟ هستند.

در این برنامه جعفر قادری نماینده مجلس شورای اسلامی درباره قانون خوب و نماینده خوب صحبت می‌کند و سارا فلاحی نماینده مجلس شورای اسلامی درباره راهبردهای مجلس یازدهم در سال پایانی توضیحاتی ارائه خواهد کرد و در ادامه روح الله ایزد خواه نماینده مجلس درباره الویت های قانون گذاری و این که چرا رهبر انقلاب مجلس یازدهم را مجلسی انقلابی می داند مطالبی بیان می‌کند.

«بازتاب» را به تهیه کنندگی و سردبیری ریحانه بیرامی و گویندگی احسان همتی چهارشنبه‌ها ساعت ۲۰:۳۰ به مدت ۳۰ دقیقه از رادیو فرهنگ روی موج ۱۰۶مگاهرتز و ۵۸۵کیلوهرتز بشنوید.

امتیاز شما