امروز پنج شنبه  ۳۰ فروردين ۱۴۰۳

تدارک گسترده جهان بین برای گرامیداشت 14 و 15 خرداد

مشاهده ۳۶۸
۱۴۰۲/۰۳/۱۰- ۱۰:۱۵

صداوسیمای چهارمحال و بختیاری برای گرامیداشت مناسبت های تاریخی 14 و 15 خرداد، برنامه‌های مختلفی تهیه و تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، معاونت سیمای شبکه استانی با چهار ویژه برنامه «روح الله» و «عقیق»، به تهیه کنندگی و کارگردانی فرحناز حاتم پوری فرحناز حاتم پوری، 14 و 15 خرداد را ارج می نهد.

برنامه «روح الله» روزهای 14 و 15 خرداد ساعت 10 تا 11 به مدت یک ساعت به طور زنده و مستقیم، از سیمای جهان بین پخش می‌شود. فرازی از وصیت نامه امام راحل، گزارش های مردمی، گپ و گفت کارشناسی با موضوع اندیشه‌های ناب امام(ره) و همچنین تأثیر قیام 15 خرداد 42 در به ثمر نشستن انقلاب اسلامی، مداح، شعر و شاعری، نماهنگ و کلیپ، میان برنامه، برقراری ارتباط با همکار گزارشگر مستقر در شهر خمین و زادگاه حضرت امام(ره)، ارائه پیامک های ارسالی بینندگان، از بخش های متنوع این برنامه است که با اجرای جمال الدین خدابخشی، گزارشگری حسین سلحشور و تدوین گری سمیه محمدی روی آنتن می رود.

«عقیق» هم در شب های چهاردهم و پانزدهم از ساعت 21 تا 22، با اجرای رسول کریمی، از شبکه استانی تقدیم مخاطبان می‌شود. میان برنامه‌های مناسبتی، گپ و گفت کارشناسی، مداحی، چکامه و شعر و شاعری، گفتار متن با تصاویر مرتبط، حکایت، حدیث، زندگی نامه امام راحل و معرفی کتاب، از جمله بخش های این برنامه است. تصویربرداران بهزاد پیشکار، کوروش قلی پور، صدابردار محمدرضا داودی و تدوین گر وگرافیست برنامه لیلا حیدری است.

معاونت صدای شبکه جهان بین با ویژه برنامه‌های «خورشید ماندگار» و «حماسه ماندگار»، رحلت جانسوز حضرت امام(ره) و قیام خونین 15 خرداد را گرامی می دارد.

«خورشید ماندگار» در روز چهاردهم خرداد به تهیه کنندگی لیلی بابایی از ساعت 9 تا 12، روی آنتن رادیو جهان بین می رود. شناخت اندیشه‌های ناب حضرت امام(ره)؛ نقش امام راحل در ایران و جهان اسلام؛ وصیت نامه سیاسی الهی حضرت در بخش گفتار موضوعی، بسته‌های صوتی، صحبت های کارشناسی، برقراری ارتباط تلفنی با مرقد مطهر امام(ره)، پوشش سخنرانی مقام معظم رهبری، موسیقی و مداحی، گزارش های مردمی، کلام امام راحل، تلفن و پیامک، از بخش های این برنامه است که به گویندگی و نویسندگی مریم خلجی و گزارشگری علیرضا فیاض، تقدیم شنوندگان می‌شود.

ویژه برنامه «حماسه ماندگار» ویژه قیام خونین 15 خرداد سال 42، به تهیه کنندگی فاطمه دهقانی، گویندگی فرزین مظفری، گزارشگری فریده نادری و نویسندگی فریبا بت شکن، روز دوشنبه از ساعت 9 تا 11 پخش خواهد شد.

بسته‌های صوتی، گزارش های مردمی، گپ و گفت کارشناسی، موسیقی با کلام و بی کلام، کلام گوهربار امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب، برقراری ارتباط تلفنی با مرکز قم، پیامک و تلفن، از قسمت های مختلف این ویژه برنامه هستند.

تهیه یک گزارش برای هر یک از مناسبت های 14 و 15 خرداد و پخش از بخش های خبری محلی رادیویی و تلویزیونی و ارسال به تهران، پوشش و انعکاس مراسم و برنامه‌های شهرستان‌های یازده گانه به مناسبت رحلت ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد و پخش از بخش های رادیویی و تلویزیونی شبکه جهان بین، پوشش خبری از اعزام دو هزار نفر مردم استان برای حضور در مراسم ارتحال امام راحل، انعکاس و پخش برنامه ورود کاروان پیاده زیارت مرقد مطهر امام خمینی(ره) به استان و برنامه‌های آنها در نقاط مختلف، تهیه و تنظیم خبر مکتوب و انتشار در سایت خبرگزاری صدا و سیما، انتشار و بارگذاری محتواهای تولیدی در شبکه‌های اجتماعی، کانال و پیام رسان‌ها، از اقدامات معاونت خبر برای گرامیداشت مناسبت 14 و 15 خرداد است.

معاونت فضای مجازی صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری هم با تولید 4 پوستر، 2 استوری موشن، برگزاری پویش «امام روح الله»، تقطیع بخش هایی از برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی ویژه همین مناسبت ها، انتشار و بارگذاری محتواهای مجازی و اطلاع رسانی در کانال ها، سایت مرکز و انتشار محتواهای مرتبط در آپارات، 14خرداد 68 و 15 خرداد 42 را گرامی می دارد.

امتیاز شما