امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

بررسی جشنواره‌های هنری رضوی در «هفت اقلیم» رادیو فرهنگ

مشاهده ۱۷۰
۱۴۰۲/۰۳/۱۰- ۱۰:۵۷

برنامه هفت اقلیم چهارشنبه (10خردادماه۱۴۰۲) در سالروز میلاد با سعادت امام رضا علیه السلام به بررسی جشنواره‌های هنری رضوی می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، رویداد‌ها و مسائل حوزه‌های سینما، تئاتر، هنر‌های تجسمی، کتاب و کتابخوانی و سواد رسانه‌ای در برنامه «هفت اقلیم» رادیو فرهنگ بررسی و تبیین می‌شود. در برنامه امروز با توجه به برگزاری جشنواره‌های هنری فرهنگی امام رضا علیه السلام همچون شعر، تِئاتر، گرافیک، هنرهای مفهومی و ... این جشنواره‌ها بررسی می‌شوند؛

گفتنی است جشنواره امام رضا(ع) عمومی‌ترین جشنواره فرهنگی هنری کشور است که در طول ۲۰ سال در بیش از ۳ هزار نقطه از ایران و جهان فعالیت خود را گسترده و کشورهای مختلفی را درگیر موضوع فرهنگ رضوی کرده است و در قالب ۱۶ جشنواره فرهنگی و هنری رضوی برگزار می‌شود .
گفتگو با حسن دستپروری معاون بنیاد امام رضا و دبیر ستاد جشنواره‌ها؛ گپ و کفتی درباره شعر رضوی با حیدری آل کثیر دبیر جشنواره شعر عربی رضوی همچنین گفتگو با سپهری دبیر جشنواره خوشنویسی رضوی از جمله بحش های برنامه «هفت اقلیم» امروز است.

هفت اقلیم از گروه ادب و هنر رادیو فرهنگ چهارشنبه‌ها به تهیه کنندگی معصومه سادات علوی نکو ساعت ۱۸:۱۵ روی موج اف ام ردیف 106مگاهرتز پخش می‌شود.

امتیاز شما