امروز پنج شنبه  ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
در گفت و گو با خبرگزاری ایران پرس تصریح کرد؛
در گفت و گو با خبرگزاری ایران پرس تصریح کرد؛

امام خمینی (ره) شخصیتی ممتاز بود که جهان را متحول کرد

مشاهده ۳۵۷
۱۴۰۲/۰۳/۱۰- ۱۵:۰۴
تعداد بازدید:357

«طلال خریس» ضمن گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران روحیه استکبارستیزی و حمایت از مستضعفان در سراسر جهان بود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، وی با تاکید بر این که انجمن ایتالیایی - عربی هر سال یاد شخصیت برجسته امام خمینی (ره) را گرامی می‌دارد، افزود: ایشان دنیا را متحول کرد، زندگی مردم ایران را دگرگون کرد و نظام سیاسی بین‌المللی را نیز تغییر داد.

مسئول روابط خارجی انجمن الصداقه گفت: به همین دلیل است که امروز مستضعفان جهان به‌خوبی می دانند که حق حیات دارند، حق برخورداری از صلح دارند و حق کار دارند؛ این حق‌خواهی برآیند افکار امام خمینی (ره) است. طلال خریس تاکید کرد: انجمن ایتالیایی - عربی (الصداقه) از زمان تاسیس خود در ایتالیا، دوست جمهوری اسلامی ایران بوده است و خواهد ماند. وی همچنین با اشاره به جنگ‌ روانی غرب علیه ایران تصریح کرد: هرچند سیستم سیاسی تحت سلطه آمریکا در اروپا سعی می‌کند تا از توسعه ایران جلوگیری کند اما مردم، جامعه، محافل فرهنگی و اندیشمندان زیادی به جمهوری اسلامی ایران علاقمند هستند.

مسئول روابط خارجی انجمن الصداقه افزود: آنها به‌خوبی می‌دانند، اخباری که در رسانه‌های غربی درباره ایران منتشر می‌شود، جعلی و توطئه‌هایی بیش نیست.

امتیاز شما