امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
در نشست صمیمی مدیران شبکه پنج سیما با مسئولین نیروی انتظامی تهران بزرگ (فاتب) تاکید شد؛
در نشست صمیمی مدیران شبکه پنج سیما با مسئولین نیروی انتظامی تهران بزرگ (فاتب) تاکید شد؛

فرهنگ‌سازی وظیفه ذاتی رسانه است/اولویت رسانه فرهنگ‌سازی مبتنی بر پژوهش است

مشاهده ۳۷۱
۱۴۰۲/۰۳/۱۱- ۱۰:۵۶
تعداد بازدید:371

عصر روز گذشته چهارشنبه ۱۰ خرداد، در نشست صمیمانه جمعی از مدیران و برنامه‌سازان شبکه پنج سیما با فرماندهان و مسئولان نیروی انتظامی تهران بزرگ (فاتب) بر ضرورت‌ برنامه‌سازی با پشتوانه ی پژوهشی، علمی و اطلاعات روز جامعه تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سعید اشناب، مدیر شبکه تهران سیما ضمن قدردانی از خدمات و زحمات مجموعه نیروی انتظامی‌کشور و به ویژه تهران بزرگ گفت: فعالیتهای پژوهشی نیروی انتظامی می تواند به افزایش کیفیت تولیدات مرتبط رسانه و به فرهنگ‌سازی موثر منجر شود.
اشناب افزود: همکاری و تعامل نیروی انتظامی و شبکه پنج سیما در زمینه آسیب های اجتماعی اجتناب ناپذیر است.
مدیر شبکه پنج سیما گفت: اولویت ما تولید محتوای آموزشی و فرهنگ‌ساز با تکیه بر پژوهش است و در این مسیر دست نیروی انتظامی را نیز به گرمی می‌فشاریم.
وی یادآور شد: در افزایش نرخ بنزین در سال 98 فقدان پیوست رسانه ای باعث شد علاوه بر خسارت جانی و مالی، عمده فشار بر گرده نیروی انتظامی وارد شود.
مدیر شبکه تهران بر اولویت ‌بندی موضوعات برای اقدامات مشترک تاکید کرد و افزود: این دو نهاد با همکاری تنگاتنگ، مستمر و بلند مدت می‌توانند ضمن روشنگری در جامعه با برنامه‌ ریزی دشمن مقابله و مانع از بروز برخی مشکلات شوند.
اشناب گفت: در کار فرهنگی و فعالیت رسانه‌ای باید از ارائه خشک گزارش عملکرد عبور کرده و از ظرفیت‌های رسانه‌ای در ساختارهای هنرمندانه بهره بگیریم.
مدیر شبکه پنج سیما همچنین به ضرورت افکارسنجی برای آگاهی از انتظارات و تمایلات مردم شریف تهران و بکارگیری آن در تولید برنامه‌های تلویزیونی نیز تاکید کرد.
در ادامه جلسه مدیران، برنامه‌سازان و مسئولین نیروی انتظامی تهران بزرگ به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و موانع تولیدات، ضرورت‌های برنامه‌سازی در حوزه جامعه و شهروندمحور، آموزش شهروندان برای پیشگیری از جرم، بحران، چالش های اجتماعی و ... را تشریح کردند.
این جلسه با حضور مهندس سعید اشناب "مدیر شبکه پنج سیما"، سرهنگ علی همه‌خانی، "معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس تهران" مهدی کریمی، "مدیر گروه تهران و شهروندی"، دکتر علی مهرگان، "مدیر گروه خانواده و کودک"، مجید خادمی زاده، "مدیر طرح و برنامه"، مصطفی جعفریحیی، "مدیر روابط عمومی"، سرهنگ شادی، "رئیس اداره مشاوره و مددکاری"، سرهنگ نمک‌شناس، "رئیس اداره اطلاع‌ رسانی"، سرهنگ براتی، "رئیس اداره افکار عمومی"، سرهنگ خانم ناصری، "رئیس اداره برآورد اجتماعی و افکار‌سنجی" و همچنین جمعی از برنامه‌سازان و تهیه‌کنندگان شبکه پنج سیما برگزار شد.

تصاویر

امتیاز شما