امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
مصاحبه شبکه جهانی سحر با فعالان سیاسی کردستان عراق؛
مصاحبه شبکه جهانی سحر با فعالان سیاسی کردستان عراق؛

امام خمینی(ره) تنها رهبر و مرجع محور اتحاد و وحدت مسلمین جهان بود

مشاهده ۳۸۵
۱۴۰۲/۰۳/۱۱- ۱۴:۵۶
تعداد بازدید:385

فعالان سیاسی کردستان عراق در مصاحبه با شبکه جهانی سحر بر انطباق اندیشه‌های حضرت امام خمینی با مکتب پیامبر اسلام (ص) و هدایت مظلومان به راه حق وحقانیت تاکید کردند.

  به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در آستانه سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام خمینی (ره)، دکتر احمد برزنجی، مشاور دبیرکل حزب اتحادیه میهنی کردستان عراق در گفت و گو با خبرنگار شبکه جهانی سحر درسلیمانیه در خصوص سیره و اندیشه‌های امام راحل گفت: امام خمینی(ره) با الهام گیری از مکتب پیغمبر(ص) و مصمم در مبارزات خود در سالیان متمادی نشان داد راه حق و حقانیت همواره به رستگاری مظلومان و اتمام حیات مستکبران و بطلان سلطه آنان بر مستضعفان منتهی خواهد شد.

در همین رابطه مام والی، فعال سیاسی و دانشجویی از سلیمانیه گفت: امام خمینی(ره) تنها رهبر و شخصیتی بود که در یک صد سال گذشته درست در زمانی که استعمار بر ملت های منطقه بویژه ملت ایران چیره شده بود ظهور کرد و مردم مظلوم را که زیر سلطه ی ابرقدرت ها بودند نجات داد.

 وی افزود: این پیشوا و عالم شجاع با مبارزه خود طومار تمام گردنکشان را به پشتوانه مردم درهم پیچید و ملت و کشور را رها ساخت. ای کاش ملتها و دولت های منطقه از این نهضت امام خمینی درس می‌گرفتند.

ماموستا حسین خوشناو، نماینده مرجعیت و امام جماعت حسینیه حکیم نیز از امام خمینی(ره) به عنوان تنها رهبر و مرجعی نام برد که توانست محور اتحاد و وحدت بین مسلمین جهان باشد.

وی همچنین گفت: توان و تدبیر آن بزرگوار موجب پایداری، مقاومت و سرافرازی ملت فلسطین و تمام ملت های آزادیخواه گردید و در دوران ظلم و ستم رژیم بعثی صدام به مردم بی دفاع اقلیم کردستان عراق، پناهگاه مردم شد.

امتیاز شما