امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

ویژه برنامه «ایام» به مناسبت سالگرد ارتحال امام راحل و نیمه خرداد در قاب شبکه دو

مشاهده ۸۳۷
۱۴۰۲/۰۳/۱۳- ۱۴:۵۷

ویژه برنامه «ایام» با پرداختن به جنبه‌های مختلف زندگی امام خمینی(ره) از 13 تا 15 خرداد به صورت زنده از حرم مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران پخش خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این برنامه به منظور ارج نهادن مناسبت‌های سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و نیمه خرداد که آغاز نهضت حضرت امام خمینی(ره) برای انقلاب اسلامی ایران بود، با دعوت از کارشناسان تاریخی، مذهبی و هنری روانه آنتن می‌شود.

در این برنامه به جنبه‌های مختلف شخصیت امام خمینی(ره) در زمینه‌های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، عرفانی پرداخته شده و نگاه امام راحل به مردم، تشکیل نهادهای مردمی همچون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بسیج و... از منظر کارشناسان تاریخی، مذهبی، هنری و ... به نمایش گذاشته می‌شود. همچنین نگاه کارشناسان هنری در زمینه‌های گرافیکی، نقاشی، شعر، دست نوشته و... نیز بخش دیگری از این برنامه خواهد بود.
نخستین برنامه «ایام» که شنبه 13 خرداد از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود میزبان حجت الاسلام علی مهدیان خواهد بود تا پیرامون فلسفه فقه و عرفان امام خمینی(ره) مطالبی را بیان کنند. این برنامه ساعت 17:45 پخش می‌شود. همچنین این برنامه ساعت 19:50، میزبان بهروز افخمی است تا درخصوص خلق اثر هنری یکی از آثارشان به نام «فرزند صبح» که پیرامون امام خمینی(ره) بوده نکات جذابی را برای مخاطبان برشمرند.
برنامه «ایام» در روزهای 14 و 15 خرداد نیز میزبان کارشناسان دیگری همچون حجت الاسلام سعید صلح میرزایی، سید حمید روحانی، حجت الاسلام راهدار و... خواهند بود.
برنامه «ایام» به تهیه‌کنندگی محمدحسام مدنی، سردبیری و کارگردانی علیرضا کاردان امینی، نویسندگی و پژوهشگری محمدحسین کاردان و اجرای حامد مهربانی از شنبه 13 خرداد تا دوشنبه 15 خرداد روانه آنتن شبکه دو می‌شود. این برنامه یکشنبه 14 خرداد ساعات 8 صیح، 10:30 ، 14:40 ، 18:15 و 19:50 و دوشنبه 15 خرداد ساعات 9 صبح، 15:35 و 18:15 به صورت زنده از حرم مطهر معمار انقلاب اسلامی، امام راحل(ره) پخش خواهد شد.

امتیاز شما