امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
«تب و تاب» به ایستگاه پایانی می رسد
«تب و تاب» به ایستگاه پایانی می رسد

مشکلات و چالش های خانواده حاج اقبال به کجا ختم می‌شود؟

مشاهده ۲۶۶
۱۴۰۲/۰۳/۱۶- ۱۰:۰۸
تعداد بازدید:266

سریال تلویزیونی «تب و تاب» به کارگردانی داریوش مختاری و تهیه کنندگی مهدی شفیعی در 32 قسمت در گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما تولید شده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سریال «تب تاب» با موضوع خانواده ایرانی و توجه به سبک زندگی تولید شده است. در این مجموعه تلاش شده تا موضوعاتی که خانواده با آن درگیر است در بستر یک ملودرام اجتماعی روایت شود.

در سریال «تب و تاب» هنگامی‌که مه‌لقا مادر خانواده از سفر بازمی‌گردد، معین پسر بزرگش در مراسم استقبال حضور ندارد. همین موضوع بین اطرافیان باعث ایجاد سوال می‌شود. بلافاصله ژاله خواهر معین ، به خانه معین می‌رود و...

این داستان فضای ایرانی و شرقی دارد که در طول سریال به روند داستان و انتقال پیام به بیننده مشارکت دارند.

در این سریال هنرمندانی همچون محمود پاک نیت، فرشته سرابندی، خیام وقار کاشانی، حدیث نیک رو، ایوب آقاخانی، حمیدرضا نعیمی، نسرین مرادی، امیر حامد و... به ایفای نقش پرداخته‌اند.
از دیگر عوامل این سریال می‌توان به علی محمد قاسمی و فردین ناصری (مدیران تصویربرداری)، میلاد لکی و آندارنیک خچومیان (مدیران تولید)، علیرضا نوین‌نژاد (مدیر صدابرداری)، پیام حسین سوری (طراح صحنه و لباس)، علیرضا خورشید (طراح چهره‌پردازی)، چاوش هنرآموز (برنامه‌ریز)، حمید وطن‌پرست (دستیار اول کارگردان)، علی ابوالصدق (صداگذار)، محمدمصطفی رجبی (تدوین) و نیما عظیمی نژاد (آهنگساز) اشاره کرد.

گفتنی است امشب قسمت 29 ام از این سریال 32 قسمتی پخش می‌شود و تنها 3 قسمت از آن باقی مانده است و قسمت آخر این مجموعه نمایشی روز یک شنبه 21 خرداد ماه روی آنتن می رود.

امتیاز شما