امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

افزایش تولید فرآورده‌های نسوز با بومی سازی دانش تولید

مشاهده ۲۹۵
۱۴۰۲/۰۳/۱۶- ۱۳:۲۰

مدیر کل صداوسیمای استان یزد و اعضای شورای معاونین در نشست مشترک با مدیرعامل محصولات فرانسوز در شهرک صنعتی یزد که نقش مهمی در خودکفایی کشور در تولید این فرآورده‌ها دارد، شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیر کل و اعضای شورای معاونین صداوسیمای استان یزد در سلسه دیدارها و نشست های ارتباط رسانه با صنعت که از فرآورده‌های نسوز به عمل آمد، راهکارهای تحقق عملی این ارتباط را بررسی کردند.

 کریمی مدیرکل صدا وسیمای استان یزد در این نشست گفت:در دنیای امروز، فرآورده‌های نسوز، صنعتی مهم و راهبردی هستند چراکه حیات صنایع بزرگی که با حرارت سروکار دارند، به این فرآورده‌ها وابسته است.

 عظیمی، مدیر عامل این واحد تولیدی گفت: تولیدات این واحد در صنایع بزرگ کشور مورد استفاده قرار گرفته و حرارتی تا هزار و ۸۰۰ درجه را تحمل می‌کند. همچنین عظیمی افزود: پیش از توسعه چنین واحد‌هایی در کشور، فرآورده‌های نسوز از خارج کشور تامین می‌شد که هم اکنون به همت جوانان این مرز و بوم تولید می‌شود.

در پایان این نشست طرفین بر ارتباط و تعامل بیشتر صنعت و رسانه برای افزایش تولید فرآورده‌های نسوز با بومی سازی دانش تولید تاکید کردند.

 فرآورده‌های این واحد، از باکیفیت‌ترین محصولات نسوز کشور به شمار آمده و مطابق با استاندارد‌های جهانی است.

این واحد در شهرک صنعتی یزد قرار دارد که در آن سالانه ۱۰ هزار تن محصولات بتنی و پیش ساخته نسوز تولید می‌شود.

۱۰۰ نیروی جوان و متخصص در این واحد مشغول به فعالیت هستند و قرار است تولید‌های امسال تا ۲۰ درصد افزایش یابد.

امتیاز شما