امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان:
مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان:

حمایت مالی و معنوی از مدال آوران گیلان در بازیهای آسیایی‌هانگژو

مشاهده ۳۶۹
۱۴۰۲/۰۳/۱۶- ۱۴:۰۱
تعداد بازدید:369

جهانبخش آرمان مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان گفت: در شورای عالی ورزش استان تصویب شد تا از مدال‌آوران بازی‌های آسیایی حمایت مالی و معنوی صورت پذیرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان در گفتگو با برنامه «ایران خاک دلیران» رادیو ورزش بیان کرد: با توجه به حمایت مالی و معنوی از ورزشکاران مدال‌آور در بازی‌های آسیایی‌هانگژو، در شورای عالی ورزش استان تصمیم گرفته شد تا قدرالسهمی‌برای ۲۲ نفر از ورزشکارانی که شانس مدال و افتخار برای کشور عزیزمان را دارند در نظر گرفته شود.
وی ادامه داد: در حوزه زیرساخت که در سال‌های قبل بسیار ضعیف عمل شده بود، ۴۹ مکان بازسازی شده و ورزشگاه عضدی با حضور مسئولین ورزشی به بهره‌برداری رسید.
آرمان در بحث استعدادیابی استان نیز گفت: تفاهم نامه‌ای با آموزش و پرورش امضا شده که متناسب با استعدادها، شرایط جسمانی، علاقه و پتانسیل مشاوره‌هایی انجام شود تا استعدادهای درخشان به کشور معرفی شوند.
وی با بیان اینکه ۶۰ درصد شرکت‌کنندگان در بازی‌های اسلامی‌ بانوان بودند، ادامه داد: سالن‌های حجاب که قبل‌تر به بخش خصوصی واگذار شده بود، در اختیار هیئت‌های مربوطه قرار گرفته و اولویت استفاده برای بانوان است.



امتیاز شما