امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

بررسی آخرین رویداد های سینمای ایران و جهان در «هفت اقلیم» رادیو فرهنگ

مشاهده ۱۷۱
۱۴۰۲/۰۳/۱۷- ۱۱:۳۰

برنامه هفت اقلیم پنجشنبه۱۸ خرداد آخرین رویداد های سینمای ایران و جهان را مورد بررسی قرار می دهد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، رویداد‌ها و مسائل حوزه‌های سینما، تئاتر، هنر‌های تجسمی، کتاب و کتابخوانی و سواد رسانه‌ای در برنامه «هفت اقلیم» رادیو فرهنگ بررسی و تبیین می‌شود در این برنامه پنجشنبه فیلم سه کام حبس و نگاهی سینمای اجتماعی بررسی می‌شود. گفتنی است «سه کام حبس» به کارگردانی سامان سالور در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و موفق به دریافت چهار جایزه شده است. این اثر روایت زندگیِ خانواده نسبتاً ضعیفی است که در طناب اعتیاد و خرید و فروش آن، زندگی‎شان به یکباره رنگ خوشی را از دست می‌دهد. نسیم ناچاراً وارد دنیای خرید و فروش موادمخدری می‌شود که همسرش سفره آن را در زندگی‎شان پهن کرده است.
کارشناس حضوری برنامه سید سعید هاشم زاده است که در خصوص فیلم سه کام حبس صحبت می‌کند. در این برنامه تبسم کشاورز درباره آخرین رویداد های سینمای ایران و جهان صحبت می‌کند. معرفی ژانر اجتماعی و ویژگی‌های آندیالوگ ماندگار و صحبت مورد چند فیلم پر مخاطب ژانر اجتماعی و معرفی موسیقی فیلم و‌ نگاهی به فیلم جهان با من برقص از جمله بخش های هفت اقلیم پنجشنبه این هفته است.

هفت اقلیم از گروه ادب و هنر رادیو فرهنگ پنجشنبه‌ها به تهیه کنندگی رضا غیور ساعت ۱۸:۱۵ روی موج اف ام ردیف 106مگاهرتز پخش می‌شود.

امتیاز شما