امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

نگاهی طنز به مسئولیت پذیری

مشاهده ۲۸۸
۱۴۰۲/۰۳/۱۷- ۱۲:۱۴

رادیو صبا در برنامه طنز «ناصر باش» بانگاهی متفاوت به موضوع مسئولیت پذیری می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «ناصر باش» یکی از برنامه‌های طنز شبکه رادیویی صباست که در آن هرروز ناصر محبی یکی از مسائل و موضوعات روز جامعه را دستمایه شوخی و طنز این برنامه قرار می‌دهد و از منظر های متفاوتی با آن شوخی می‌کند.
این برنامه روز پنجشنبه ۱۸ خرداد با موضوع مسئولیت پذیری راهی آنتن می‌شود.
مسئولیت پذیری یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های هر فردی است و تاثیر بسیار زیادی در نوع نگرش دیگران نسبت به شخصیت و عملکرد فرد دارد. اگر در هر محیطی به عنوان فردی مسئولیت پذیر شناخته شوید، دیگران به گونه دیگری بر روی شما حساب خواهند کرد و به بیان ساده‌تر دیگران بیش‌تر به شما اعتماد خواهند نمود. این جلب اعتماد سبب کسب موفقیت‌های بسیاری در زمینه‌های کاری و فردی خواهد شد.
از طرفی وقتی مسئولیت پذیرتر باشید و دیگران به شما اعتماد کنند، علاوه بر ایجاد حس رضایت فردی، انرژی درونی شما را نیز دو چندان خواهد نمود. همانطور که می دانید، افراد دارای انرژی درونی هستند که بخش قابل توجهی از این انرژی، از افکار و احساسات فرد نشأت می‌گیرد و این افکار و احساسات بر عملکرد فرد تاثیرگذار بوده و رفتار او را می‌سازد.
در این برنامه در بخش های متنوع «بیوگرافی طنز»، «خاطرات ناصر»، «ترانه‌های طنز » و «ناصر میرزا» با نگاهی طنز به این موضوع می‌پردازد.
"ناصر باش" به تهیه کنندگی محمد خسروجردی و نویسندگی، سردبیری کیارش کمالی فر و با اجرای ناصر محبی از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۵ راهی آنتن صبا می‌شود.

امتیاز شما