امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

ابعاد روابط ایران و روسیه زیر ذره‌بین کارشناسان "ایران امروز"

مشاهده ۳۳۶
۱۴۰۲/۰۳/۱۷- ۱۲:۵۴

برنامه "ایران امروز" شبکه پرس تی‌وی سطح روابط ایران و روسیه را از ابعاد مختلف بررسی می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه این هفته "ایران امروز" به تهیه‌کنندگی محمد جعفری در گفت‌وگو با کارشناسان، روابط ایران و روسیه را از لحاظ سیاسی و اقتصادی مورد ارزیابی قرار می‌دهد.

این برنامه به همین مناسبت با محمدرضا سبزعلیپور رییس مرکز تجارت جهانی ایران، محمودرضا سجادی سفیر سابق ایران در روسیه، کامبیز کریمی نایب رییس اتاق بازرگانی ایران روسیه و محمد سوری کارشناس مسائل اقتصادی و سیاسی گفت‌وگوهایی را ترتیب داده است. 

کارشناسان برنامه‌ها حول محور موضوعاتی از جمله پیمان‌های پولی ایران و روسیه، دور زدن دلار، سوئیفت و نظام‌های پرداخت بین ایران و روسیه نقطه نظرات خود را ارائه می‌دهند.

کارشناسان برنامه این هفته "ایران امروز" همچنین با اشاره به توافقات اقتصادی میان ایران و روسیه، به مسائلی همچون خطوط کشتیرانی برای انتقال کالا بین دو کشور، ورود ایران به پیمان شانگهای و تأثیرش بر گسترش روابط امنیتی دو کشور و در نتیجه روابط اقتصادی و علاقه روسیه به کالاهای ایرانی به‌خصوص کشاورزی می‌پردازند.

«ایران امروز» به تهیه کنندگی محمد جعفری چهارشنبه ساعت 12:00 به وقت تهران از شبکه پرس تی وی پخش می‌شود و بازپخش این برنامه چهارشنبه ساعت 16:00، پنجشنبه ساعت 07:00 و 19:00 و جمعه ساعت 16:00 روی آنتن خواهد رفت.

امتیاز شما