امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

پوشش کامل رادیویی و تلویزیونی سفر دو روزه ریاست جمهوری به آذربایجان شرقی

مشاهده ۴۰۶
۱۴۰۲/۰۳/۱۷- ۱۳:۳۶

صداوسیمای استان آذربایجان شرقی با ساماندهی گروه‌های متعدد تولیدی در حوزه‌های پیام، سفر رئیس جمهور و هیات همراه به استان را در قالب برنامه‌های رادیویی، تلویزیونی، گزارش های خبری و محتواهای مجازی در شبکه استانی و شبکه‌های سراسری به طور کامل پوشش خواهد داد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، معاونت های سیما، صدا، خبر و فضای مجازی تلاش می‌کنند با تدارک برنامه‌های زنده در روزهای پنجشنبه و جمعه سفر حجت الاسلام و المسلمین دکتر ابراهیم رئیسی و اعضای هیئت دولت را با جزئیات کامل به سمع و نظر مخاطبان برسانند.

معاونت سیما در دو بخش صبحگاهی و عصرگاهی در ویژه برنامه‌هایی این سفر را پوشش خواهد داد که بخش صبحگاهی از ساعت 7:00 تا 11:30 و در بخش عصرگاهی از ساعت 16:00 تا 20:30 به صورت زنده روی آنتن می رود. در این برنامه ریز اطلاعات برنامه‌ها ، افتتاح ها و دیدارهای دکتر رئیسی و وزرای همراه به اطلاع مخاطبان خواهد رسید .  

معاونت صدا هم در این دو روز تمام برنامه‌های خود را به پوشش سفر ریاست جمهوری اختصاص داده و ویژه برنامه " ائل قوناغی " به صورت زنده تقدیم شنوندگان خواهد کرد. این ویژه برنامه پنجشنبه از ساعت 7:00 صبح به مدت 12 ساعت و جمعه هم از ساعت 7:00 تا 21:00  به مدت 14 ساعت بر روی آنتن خواهد رفت .  قرار است در این ویژه برنامه از مسئولین استانی و کارشناسان حوزه‌های مختلف دعوت به عمل آید و پروژه‌ها و برنامه‌هایی که در استان افتتاح یا پیگیری خواهد شد بررسی شوند.

معاونت خبر نیز در قالب های خبر، گزارش، پخش محلی و گفتگوی ویژه خبری و ارسال گزارش های تلویزیونی، رادیویی و خبر مکتوب به تهران، تهیه گزارش های مختلف خبری در خصوص سفر رئیس جمهور و هیئت دولت در بخش های مختلف خبر و ارتباط با شبکه خبر و دیگر بخش های خبری رسانه ملی به انعکاس سفر دو روزه رئیس جمهور به آذربایجان شرقی خواهد پرداخت و مخاطبان را در جریان این سفر قرار خواهد داد .

معاونت فنی نیز با آماده سازی و اعزام چندین گروه فنی با بکارگیری دستگاه‌های متعدد SNG ، واحدهای سیارتلویزیونی و رادیویی و دستگاه‌های ماکرویو پرتابل، ارتباط فیبر نوری و GSM  از چندین نقطه استان برنامه‌های مختلف این رویداد مهم را با سیگنال رسانی مناسب پشتیبانی خواهد کرد .

فضای مجازی صدا و سیمای استان آذربایجان شرقی هم با تولید محتواهای مختلف در قالب های گوناگون سفر ریاست جمهوری به استان را پوشش خواهد داد .

 

امتیاز شما