امروز جمعه  ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سالگرد انتفاضه‌الاقصی؛
سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سالگرد انتفاضه‌الاقصی؛

قدرت‌نمایی مقاومت فلسطین در سایه حمایت ایران

مشاهده ۱۶۴
۱۴۰۲/۰۷/۰۸- ۱۴:۲۶
تعداد بازدید:164

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین بر شکست نقشه‌های دشمن صهیونیست با گذشت بیست و سه سال از انتفاضه الاقصی تاکید کرد.

 به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، پنجشنبه ششم مهر 1402 ( ۲۸ سپتامبر۲۰۲۳ ) مصادف با بیست و سومین سالروز شعله‌ور شدن انتفاضه الاقصی بود که به شهادت و زخمی‌شدن هزاران فلسطینی منجر شد. 23 سال پیش، آریل شارون که در آن زمان رئیس جریان اپوزیسیون رژیم صهیونیستی بود، با حمایت ۲۰۰۰ نفر از نیروهای امنیتی ویژه و پلیس صهیونیستی، با چراغ سبز ایهود باراک نخست وزیر وقت این رژیم اقدام به هتک حرمت مسجد الاقصی کرد که این اقدام تجاوزکارانه، زمینه‌ساز درگیری‌های شدید میان نمازگزاران فلسطینی و صهیونیست‌ها شد.

"طارق السلمی" ، سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در گفت وگوی اختصاصی با خبرگزاری ایران پرس در سالگرد انتفاضه الاقصی گفت: مقاومت فلسطین با گذشت بیست و سه سال از انتفاضه‌الاقصی توانسته است نقشه‌های دشمن صهیونیست را در قدس به شکست بکشاند. وی درباره جایگاه مقاومت پس از گذشت بیست و سه سال از انتفاضه‌الاقصی تصریح کرد: توانمندی‌های مقاومت فلسطین در کرانه باختری رود اردن به ویژه قدس درحال افزایش است.

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اظهار کرد: محور مقاومت و به طور خاص جمهوری اسلامی ایران حامی و پشتیبان مقاومت بوده و توانسته است پروژه صهیونیستی- آمریکایی را در سطح فلسطین، منطقه‌ای و بین‌المللی از بین ببرد. سلمی افزود: گردان‌های قدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین پس از سال‌ها همچنان نقشه‌ و توطئه‌های اشغالگران صهیونیست علیه کرانه باختری و مسجد الاقصی را از بین برده است و آمادگی کامل برای مقابله با جنایت‌‌های رژیم اسرائیل دارد.

https://farsi.iranpress.com/middle_east-i238713-

امتیاز شما