امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

بزرگان شبکه‌های کودک و امید پای منبر استاد برجسته اخلاق

مشاهده ۲۵۰
۱۴۰۲/۰۹/۱۳- ۱۸:۴۱

در دیدار صمیمانه مدیران و عوامل برنامه ساز شبکه‌ها کودک و امید با آیت الله جاودان؛ بر نقش رسانه ملی به عنوان مرجعی اثرگذار بر نسل سوم انقلاب تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، روز گذشته مدیران، کارکنان و برنامه سازان شبکه‌های امید و کودک میزبان استاد برجسته اخلاق بودند.

در این دیدار صمیمانه آیت الله جاودان ضمن تاکید بر نقش و جایگاه رسانه ملی به عنوان رکنی موثر در تربیت کودکان و نوجوانان کشور به عنوان مردان و زنان آینده ساز این مرز و بوم گفت: یکی از مهمترین وظایت شبکه‌های کودک و امید، هدایت این گروه سنی به راه دین و آگاهی از شعائر الهی است.
این استاد برجسته اخلاق در ادامه درباره طرح و توطئه دشمن صهوینستی برای آینده جهان گفت: امروز دشمن (صهیونیستی ) با تمام توان مادی و معنوی وارد جنگ رسانه ای با بشریت شده تا با ترویج بی بندباری، گناه و بی اعتقادی بشریت را از راه خداوند و تعالیم آسمانی و نجات بخش الهی، دور کند.
وی با تاکید بر این موضوع که صهیوینست ها با این توهم که قوم برتر هستند و بر همین اساس دست به کشتار مردان و زنان و کودکان بی دفاع فلسطینی می زنند، یادآور شد: این تکبر و برتر بینی که از مصادیق راه شیطان است، باعث شده تا صهویست ها در کمتر از دو ماه گذشته دست کم 15 هزار فلسطینی را به خاک و خون بکشند.
آیت الله جاودان با تاکید بر قدرت رسانه در عصر حاضر خواستار روشنگری هرچه بیشتر اقدامات شرورانه رژیم صهونیستی در شبکه‌های کودک و امید شد و خاطرنشان کرد: ساخت آثاری مانند فیلشاه که به موضوعات معرفتی و دینی با ساختاری جذاب می‌پردازد، باید در دستور کار برنامه سازان کودک و نوجوان قرار گیرد تا مفاهیم دینی و انزجار از جنایات رژیم کودک کش صهیونستی در ذهن و باور آینده سازان این کشور نهادینه شود.

دکتر باطنی مدیر شبکه‌های کودک و امید نیز با تاکید بر این که این دو شبکه توانسته به ترتیب مخاطب اصلی  63 و 25 درصد از کودکان و نوجوانان کشور باشد گفت: ساخت آثار جدید و متنوع در دستور کار این شبکه قرار دارد، اگرچه تولیدات این دست از برنامه‌ها با توجه به مخاطبان خاص خود، نیازمند صرف هزینه و بودجه ای بسیار و همچنین استفاده پویاتر از کارشناسان خبره، آگاه و دلسوز است.

این استاد برجسته اخلاق در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدیران و برنامه سازان این شبکه‌ها تاکید کرد: با وجود همه زحمات و دلسوزی‌ها باز کمبودها و کاستی‌هایی در این حوزه به چشم می خورد که می توان با برنامه ریزی دقیق تر، برنامه‌هایی برای نسل سوم انقلاب تولید کرد تا راه درست زندگی و هدایت به سمت تعالیم دین اسلام را به آینده سازان این مملکت بیش از پیش نشان دهد.

امتیاز شما