امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

اعلام ویژه برنامه‌های روز پدر در شبکه آموزش

مشاهده ۲۴۴
۱۴۰۲/۱۱/۰۴- ۰۸:۵۲

شبکه آموزش سیما به مناسبت میلاد امیرالمونین(ع) و روز پدر برنامه‌های متنوعی را تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این شبکه به مناسبت میلاد حضرت علی(ع) که روز مرد و پدر نام گرفته، ویژه برنامه‌هایی همچون و اما امروز، مسابقه شاد اقوام باوینه، مستند پاف و مستند چارلی چاپلین و ... را راهی آنتن می‌کند.

مسابقه شاد «اقوام باوینه» یکی از ویژه برنامه‌های شبکه آموزش خواهد بود. این برنامه محصول شبکه دنا و مسابقه محلی از اقوام بختیاری است که چهارشنبه 4 و پنجشنبه 5 بهمن ماه ساعت 20 از این شبکه روی آنتن می رود.

مستند «پاف، شگفتی‌های صخره» یکی از برنامه‌های تدارک دیده در این ایام است که پنجشنبه 5 بهمن ماه ساعت 14 از شبکه آموزش روی آنتن می رود. این مستند در مورد یک ماهی کوچولوی پف کرده است که به دنبال خانه‌ای برای خود در دیواره بزرگ مرجانی می‌گردد. او بدین منظور به دنیایی شگفت‌انگیز پر از موجودات خارق‌العاده سفر کرده و...

مستند «چارلی چاپلین واقعی» به کارگردانی و نویسندگی جیمز اسپینی، یکی دیگر از برنامه‌هایی است که پنجشنبه 5 بهمن ماه ساعت 16 از این شبکه پخش می‌شود. 
در مستند «چارلی چاپلین واقعی» بازیگرانی مانند جیمز راول، پاول رایان، پیرل مکی و .... به هنرنمایی پرداخته اند. 

قسمتی از سریال «قصه‌های مجید» و مستند «مساجد» نیز از ویژه برنامه‌های شب میلاد امیرالمونین(ع) است.

همچنین، برنامه صبحگاهی «و اما امروز» نیز با دعوت از پدری زحمت کش که توانسته فرزندانی با موفقیت های درخورتوجه تربیت کند، به صورت ویژه به این روز بزرگ می‌پردازد.

امتیاز شما