امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

تغییر جدول پخش آی فیلم عربی با سه سریال جدید

مشاهده ۱۴۴۸
۱۴۰۲/۱۱/۱۱- ۱۳:۳۱

آی فیلم عربی سه مجموعه تلویزیونی به نام های «بانوی عمارت»، «دوپینگ» و «جاده چالوس» را در برنامه پخش خود دارد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این سه سریال برای پخش از هفته آینده تدارک دیده شده اند و قرار است تا پایان امسال روی آنتن باشند.

مجموعه تلویزیونی «بانوی عمارت» با کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد، مجموعه ای ملودرام و عاشقانه است و اختصاص به مقطعی از دوره قاجار و روایگر شرایط اجتماعی و سیاسی لایه‌های زیرین اجتماع آن زمان ایران است. پانته‌آ پناهی‌ها، علیرضا شجاع نوری، اندیشه فولادوند، غزل شاکری، رامتین خدا پناهی، سیروس میمنت، حسام منظور، شبنم فرشاد جو، مینا وحید، نیکی نصیریان، مهتاج نجومی، صالح میرزا آقایی، احسان امانی، محمد فیلی، فریدون سورانی، حسن سرچاهی، احمد یاوری، مریم مومن، پاوان افسر، مهری آل آقا، صادق ملک، مجید سعیدی و سعید بحر العلومی از بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

سریال «بانوی عمارت» یا «سیدة القصر» با دوبله به لهجه سوریه‌ای، از دوشنبه 16 بهمن آغاز می‌شود و هر روز ساعت 21:30 به وقت تهران روی آنتن شبکه آی‌فیلم عربی می‌رود.

مجموعه تلویزیونی «دوپینگ» دومین سریال آی فیلم عربی است که در نوبت پخش قرار دارد. این مجموعه با کارگردانی رضا مقصودی، از جایی شروع می‌شود که دو همسایه که خانه‌هایشان روبروی هم است، در یک شب دو بچه را به دنیا می آورند. حال تمام کش مکش داستان از شیر خوردن یکی از بچه‌ها و شیر نخوردن دیگری آغاز می‌شود و ...هادی حجازی‌فر، محمد بحرانی، شبنم مقدمی، الناز حبیبی، نیما شعبان نژاد و فرزین محدث از جمله بازیگرانی هستند که در سریال «دوپینگ» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال «دوپینگ» یا «الجرعة السحریة» با دوبله به لهجه سوریه‌ای، نیز ازدوشنبه 16 بهمن راهی آنتن کانال آی‌فیلم عربی می‌شود و هر هفته از یکشنبه تا پنجشنبه راس ساعت ساعت 23:30 پخش می‌شود.

همچنین «جاده چالوس» با کارگردانی حسن فتحی و با نام عربی «طریق تشالوس» و دوبله به لهجه مصری، از سه شنبه 17 بهمن شروع می‌شود و هر هفته از یکشنبه تا پنجشنبه راس ساعت ساعت 22:30 مهمان خانه‌های بینندگان خواهد بود.در خلاصه داستان این سریال آمده است: مرد ثروتمندی در آستانه ورشکستگی است و به خاطر هزینه‌های بالای خانواده خود نمی‌تواند کار خود را پیش ببرد در همین زمان یک رستوران متروکه در شمال کشور به عنوان ارث به «محبوبه» همسر این مرد می‌رسد و…فاطمه گودرزی، بیژن امکانیان، محسن افشانی، علیرام نورایی، زنده یاد سیروس گرجستانی از جمله بازیگران این سریال هستند.

امتیاز شما