امروز يك شنبه  ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

کاروان رادیویی پلاک ۵۷ برنامه ای از صدای خراسان رضوی

مشاهده ۱۹۵
۱۴۰۲/۱۱/۱۲- ۱۳:۰۷

همزمان با آغاز ویژه برنامه‌های ایام الله دهه فجر کاروانی رسانه ای صدای خراسان رضوی راهی شهرستان‌های استان شد تا با مشارکت و هم افزایی با مخاطبان خوب خود همتی نو و ابداعی رسانه ای را رقم بزند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مجموعه برنامه‌های رادیویی «پلاک 57» در ساختار مسابقه شامل 12 برنامه 25 دقیقه ای است که در شهرستان‌ها با حضور دوگروه چهار نفری برگزار می‌شود و آنان با پاسخگویی به پرسش ها مشارکت فعالی در برنامه دارند.

بخش های چهار گانه مسابقه پلاک 57 عبارتند از: انقلاب شناسی، آواشناسی و تشخیص شعر و صدا، رویدادشناسی که همراه با معرفی شخصیت ها و یادها و خاطره‌ها است .

این برنامه با هدف شناخت و افزایش آگاهی‌های افراد نسبت به انقلاب اسلامی و فضای فکری و فرهنگی جامعه با تقویت هویت ملی و ماهیت دینی انقلاب اسلامی‌شکل گرفته است. 

گرامی داشت ایام دهه فجر با اعطای جوایزی به برگزیدگان خاطره ای ماندگار برای شرکت کنندگان ره آورد کاروان رسانه ای خراسان رضوی است.

تهیه کنندگان برنامه‌ها مهدی مقدس زاده و بهروز وطن دوست هستند و نویسنده زهرا محمدی و صدابردار رضا سلیمانی خواهد بود.  این برنامه در ایام الله دهه فجر پیروزی انقلاب هر شب ساعت21:30 دقیقه از شبکه استانی صدای خراسان رضوی تولید و پخش خواهد شد.

امتیاز شما