امروز سه شنبه  ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

شروع ضبط مناظرات نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم در شبکه جهان بین

مشاهده ۱۵۶۵
۱۴۰۲/۱۱/۲۶- ۰۹:۰۳

ضبط مناظره‌های انتخابات مجلس دوازدهم با حضور نامزدهای چهار حوزه انتخابیه استان چهارمحال و بختیاری از پنج شنبه 26 بهمن ماه آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، به همت مدیران و همکاران صدا و سیمای استان، ضبط مناظره‌های تلویزیونی کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در چهار حوزه انتخابیه چهارمحال و بختیاری کلید زده شد.

دو استودیوی ویژه برای مناظره‌های انتخاباتی در نظر گرفته شده است تا به مدت یک هفته، 28 مناظره دو ساعته ضبط و از طریق کانال های انتخاباتی در اختیار مردم استان قرار گیرد.

مجری مناظرات بابک سعیدی، تهیه کننده و کارگردان بیژن علی بابایی، تصویربرداران وحید حسین زاده، احسان عبداله زاده، ایوب پشتوار، کوروش قلی پور، صدابردار مجید کبیری و تدوین گر خدیجه ملک پور است.

همچنین ضبط برنامه‌های ویژه کاندیداهای خبرگان رهبری هم در سیمای جهان بین آغاز گردیده و از شبکه استانی جهان بین در اختیار مردم چهارمحال و بختیاری قرار خواهند گرفت.

شایان ذکر است در استان چهارمحال و بختیاری چهار کانال تلویزیونی انتخاباتی با عناوین انتخاب 63 ویژه شهرستان‌های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار، انتخاب 64 ویژه شهرستان بروجن، انتخاب 65 ویژه شهرستان‌های شهرکرد، فرخشهر، بن و سامان، انتخاب 66 ویژه شهرستان‌های لردگان، خانمیرزا و فلارد راه اندازی شده تا هم استانی‌ها با دیدگاه‌ها و نقطه نظرات نامزدهای این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی آشنا شوند و در 11 اسفندماه با حضور پرشورشان انتخاب بهتری داشته باشند.

امتیاز شما