امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

دریافت سهام حق تقدم در زنگ اقتصاد

مشاهده ۱۱۲
۱۴۰۲/۱۱/۲۹- ۱۰:۱۴

برنامه زنگ اقتصاد، ۲۹ بهمن ماه با حضور کارشناسان دریافت سهام حق تقدم را عنوان می کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، آموزش مباحث کلیدی اقتصادی، مثل بورس، تجارت، مدیریت و آموزش نیروی انسانی، ارائه آموزش های کلیدی و راهبردی در حوزه اقتصاد کلان از جمله موضوعاتی است که در زنگ اقتصاد شبکه رادیویی اقتصاد مورد توجه قرار می‌گیرد.
حق تقدم چیست؟ مطابق با قانون تجارت، زمانی که یک شرکت قصد افزایش سرمایه از محل آورده نقدی و مطالبات حال شده سهامداران را داشته باشد، اولویت شرکت در افزایش سرمایه با سهامداران فعلی شرکت است. از همین رو، در این روش افزایش سرمایه، شرکت اوراقی را تحت عنوان “حق تقدم خرید سهام” منتشر می‌کند. سپس با توجه به درصد مالکیت هر یک از سهامداران و نیز درصد افزایش سرمایه، تعداد مشخصی حق‌ تقدم‌ در اختیار سهامداران قرار می‌دهد.

"زنگ اقتصاد" از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۸:۰۰ به مدت ۵۵ دقیقه روی موج اف ام ردیف ۹۸ مگاهرتز به صورت زنده تقدیم مخاطبان فرهیخته رادیو اقتصاد می‌شود.

شبکه رادیویی اقتصاد از طریق گیرنده‌های دیجیتالی، رادیو نما، اپلیکیشن ایرانصدا و آدرس اینترنتی radioeqtesad.ir نیز قابل دریافت است.

همچنین علاقمندان می‌توانند از طریق شماره تماس ۲۲۶۵۲۵۲۵ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۳۶۳۷ با این برنامه و دیگر برنامه‌های رادیو اقتصاد در ارتباط باشند.

امتیاز شما