امروز يك شنبه  ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

«پروفسور» روسی برای حل معما به شبکه تماشا رفت

مشاهده ۸۹۴
۱۴۰۲/۱۱/۲۹- ۱۲:۳۴

سریال «پروفسور» با گویندگی ۴۰ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این سریال در گونه درام و معمایی محصول روسیه در سال ۲۰۲۱ قرار است از شبکه تماشا پخش شود.

مدیر دوبله این سریال رزیتا یاراحمدی است. ارغوان افرسیاب، آزاده اکبری، رضا الماسی، دانیال الیاسی، آرزو امیربدری، علیرضا باشکندی، شهراد بانکی، علی بیگ محمدی، ارسلان جولایی، مونا خجسته، زویا خلیلی آذر، هادی رجبی، علی اصغر نیک رضایی، سمیه رهنمون، شیرین روستایی، نفیسه زاجکانیها، منوچهر زنده دل، افشین زی نوری، ابوالفضل شاه بهرامی، مریم شاهرودی، پریا شفیعیان، محمد صادقیان، فاطمه صبا، سحر صحامیان، بهروز علی محمدی، میلاد فتوحی، کوروش فهیمی، شروین قطعه ای، نسرین کوچک خانی، مریم معینیان، ملیکا ملک نیا، اکبر منانی، علی منصوری راد، اسفندیار مهرتاش، مریم مهماندوست، علی همت مومیوند، بهمن‌هاشمی، علیرضا ناصحی، آزیتا یاراحمدی و رزیتا یاراحمدی صداپیشه‌های این اثر بوده اند.

این سریال در مورد پزشک جراحی به نام پروفسور آرکادی در سال 1912 است. در هر قسمت شاهد اتفاق‌ها و قتل‌هایی هستیم. او این پرونده‌ها را حل می‌کند.

سریال «پروفسور» مانند اکثر آثار جنایی موفق ترکیبی متعادل از هوشمندی و زیرکی کارآگاه و تعلیق است و داستان هر یک از پرونده‌ها جذابیت خاص خود را دارد. در عین حال دوره ی تاریخی آغاز قرن بیستم نیز به خوبی بازسازی شده و این نیز یکی از موفقیت ها و جذابیت های سریال است. در کل می تواند برای دوستداران سریال های جنایی و کارآگاهی بسیار سرگرم کننده باشد.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص (مشخص شدن شبکه ی پخش کننده)، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی از شبکه‌ی تماشا، برای مخاطبان پخش شود.

امتیاز شما