امروز جمعه  ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
پخش مناظره‌های نامزد‌های انتخاباتی مجلس در صداوسیما مرکز خلیج فارس
پخش مناظره‌های نامزد‌های انتخاباتی مجلس در صداوسیما مرکز خلیج فارس

پخش مناظره‌های انتخاباتی از رسانه استانی

مشاهده ۱۲۴
۱۴۰۲/۱۲/۰۷- ۰۹:۴۳
تعداد بازدید:124

مدیر کل صداوسیما‌ی مرکز خلیج فارس گفت: با آغاز تبلیغات نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی مناظره‌های آنان در این مرکز پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، محسن رئیسی با قدردانی از شرکت نامزد‌های حوزه‌های انتخابی استان در برنامه‌های مناظراتی افزود: نامزد‌هایی که فایل هایشان را ارسال کرده اند در کانال‌های انتخاباتی بوموسی (حوزه مرکز)، مکران (حوزه شرق) و مروارید (حوزه غرب) بارگذاری شده است.

وی با اشاره به اینکه هر روز یک مناظره برای یک حوزه انتخاباتی پخش می‌شودگفت: هم استانی‌ها می‌توانند به کانال‌های انتخاباتی مراجعه و مناظره‌ها را مشاهده کنند.

مدیر کل صداو سیمای مرکز خلیج فارس افزود: ویدئو‌های تبلیغاتی ارسالی خود نامزد‌ها هم در کانال‌های تبلیغاتی بارگذاری می‌شود.

رئیسی افزود: فایل‌های بارگذاری شده درکانال‌های تبلیغاتی تا ساعت ۸ صبح روز ۱۰ اسفند برای مخاطبان قابل مشاهده است.

رئیسی گفت: پخش برنامه‌ها در کانال‌های انتخاباتی ۲۴ ساعته است و هر برنامه در زمان بندی تعیین شده از سوی ستاد انتخابات سازمان صداوسیما پخش می‌شود.

مدیرکل صداوسیمای مرکز خلیج فارس افزود: زمان هر مناظره که در کانال‌های انتخاباتی استان بارگذاری شده اند ۱۲۰ تا ۱۶۰ دقیقه است.

وی افزود: همچنین مناظره‌ها نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه‌های مختلف هم هر روز در ساعت ۱۷ بعدازظهر از بخش سیما و در ساعت ۲۲ از بخش صدای مرکز خلیج فارس پخش می‌شود.

مدیرکل صداوسیمای مرکز خلیج فارس گفت: مناظره‌های نامزد‌های مجلس خبرگان رهبری هم ضبط شده و هر کدام در زمان مشخص درحال پخش است.

امتیاز شما