امروز چهارشنبه  ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

انعکاس حماسه پرشور انتخابات بام ایران از شبکه جهان بین

مشاهده ۱۹۸
۱۴۰۲/۱۲/۰۹- ۰۸:۴۷

صداوسیمای چهارمحال و بختیاری برای انعکاس و پوشش همدلی و شور انتخاباتی مردمان دیار خوبی‌ها و بام بلند ایران در روز یازدهم اسفندماه با پخش ویژه برنامه‌های متنوع آماده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در یازدهم اسفندماه از ساعات اولیه روز برای انعکاس و پوشش حضور گسترده مردم پای صندوق های رأی و ثبت تصاویر بی نظیر مردمان دیار مهربانی، آماده و مهیا هستند.

معاونت سیما با ویژه برنامه «بر بام افتخار» منعکس کننده انتخاباتی پرشور و نشاط در استان است.

این برنامه به تهیه کنندگی و کارگردانی بیژن علی بابایی و اجرای گروه مختلفی از مجریان سیما، از ساعات اولیه صبح تا پایان وقت انتخابات، از سیمای جهان بین روی آنتن می رود.

کلام امام(ره) و رهبر معظم انقلاب، دعوت از مسئولان در برنامه، برقراری ارتباط تلفنی با ستاد انتخابات استان، برقراری ارتباط تصویری با واحدهای سیار و لینک های پرتابل برای انعکاس حضور مردم در محل های اخذ رأی، نماهنگ و کلیپ، حضور خوانندگان استانی و ارائه پیامک های بینندگان، از جمله بخش های این برنامه است.

یک لینک پرتابل به تهیه کنندگی سیدمهدی سلیمی و گزارشگری مجید عالی پور روز پنج شنبه در شهرستان لردگان مستقر می‌شود و روز جمعه از ساعت 6 صبح تا ظهر، شور و استقبال بی نظیر و به یادماندنی مردم این خطه از استان را پوشش می دهد، سپس با حضور در شهرستان بروجن از ظهر تا پایان انتخابات، حماسه این دیار به تصویر کشیده خواهد شد.

محسن رضازاده هم تهیه کننده لینک پرتابلی است که در شهرکرد با حضور در خانه یکی از شهدای سرافراز استان و اهداء گل، همراه با خانواده معظم شهید راهی محل اخذ رأی می‌شود، این گروه تولید همچنین با سفر به روستاهای استان، تصاویر و گزارش هایی هم از حضور گرم اهالی آبادی در روز انتخابات ضبط و تقدیم بینندگان می‌کند.

طیبه اسماعیلی تهیه کننده واحد سیار مستقر در دبستان حاج یداله کیانی و سیدامین رضوی هم تهیه کننده واحد سیار مستقر در امامزادگان دو خاتون هستند که با ضبط تصاویر حضور پرشور مردم در مرکز استان، حماسه ای دیگر از همسایگان آفتاب را در دفتر زرین افتخارات این دیار ثبت خواهند کرد.  

یزدان کیانی هم تهیه کننده و کارگردان مستندی از پشت صحنه‌های فعالیت ها و تکاپوی همکاران صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری در روز انتخابات است.

معاونت صدا از ساعت 7 صبح تا پایان وقت رأی گیری با ویژه برنامه «برگ برنده» انتخابات 11 اسفند1402 را سپری می‌کند.

این برنامه با حضور 4 گروه مختلف از تهیه کنندگان، گویندگان و گزارشگران آزاد و افتخاری رادیو، با بخش های متنوع ترانه و موسیقی، کلام گوهربار امام(ره) و مقام معظم رهبری، بسته‌های صوتی، آنونس، پیامک و تلفن، پیام مسئولان، گزارش های مردمی، گزارش از شهرها و روستاهای مختلف استان و برقراری ارتباط تلفنی با شبکه‌های سراسری و ستاد انتخابات استان، تهیه و پخش می‌شود.

دو استودیو سیار هم در مدرسه حاج یداله کیانی شهرکرد در دو نوبت از ساعت 7 صبح تا 14 و 14:30 تا 22 به تهیه کنندگی رحمان داودیان و مهشید موسویان، انتخابات پرشور با حضور مردم ولایتمدار مرکز استان را پوشش می دهد.

معاونت خبر با فعالیت 40 گروه خبری انتخابات، روز یازدهم اسفند را در سراسر استان پوشش خبری می دهد که 9 گروه خبری در شهرکرد، مرکز استان و بقیه گروه‌ها با استفاده از ظرفیت خبرنگاران آزاد شهرستان‌ها، فرآیند انتخابات را در سایر شهرها و روستاها انعکاس می دهد.

تهیه و پخش بخش های خبری رادیویی و تلویزیونی هر یک ساعت از ابتدای زمان رأی گیری تا پایان انتخابات، ارتباط زنده از شعب اخذ رأی با شبکه‌های سراسری، تهیه گزارش از جلوه‌های ویژه انتخابات، تهیه گزارش از صندوق های سیار اخذ رأی در مناطق سخت گذر استان، تهیه و پخش گزارش از آماده سازی شعب اخذ رأی روز قبل از انتخابات، تهیه گزارش از رأی دادن خانواده شهدا و چهره‌های مشهور، برقراری ارتباط زنده با رئیس ستاد انتخابات استان و فرمانداران شهرستان‌ها، برقراری ارتباط مستمر با خبرنگار مستقر در ستاد انتخابات استان و خبرنگاران حاضر در شعب اخذ رأی، پخش لحظه به لحظه اطلاعیه‌های ستاد انتخابات، تهیه و تنظیم خبر مکتوب از برنامه‌های این روز و انتشار در سایت خبرگزاری صدا و سیما، انتشار و بارگذاری محتواهای تولیدی در شبکه‌های اجتماعی، کانال و پیام رسان‌ها، از اقدامات وسیع معاونت خبر در روز انتخابات است.

معاونت فضای مجازی صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری هم با تولید و انتشار یک گزارش از رأی اولی‌ها با نام فرزندان انقلاب برای ایران، دو پادکست، دو استوری موشن، چهار کلیپ تهییجی، پوستر و عکس نوشته، چهار فتوکلیپ و 28 خبر و اطلاع رسانی، انتخابات را برگزار می‌کند.

اینها همه با همدلی و حضور شبانه روزی همکاران زحمتکش معاونت فنی میسر است که از چند روز قبل از انتخابات و به ویژه در روز یازدهم اسفندماه با همراهی حوزه‌های تولید، برنامه‌ها را به بهترین شکل تقدیم بینندگان و شنوندگان هم استانی خواهند نمود.

 

امتیاز شما