امروز چهارشنبه  ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

انتخابات 11 اسفند در آینه برنامه‌های صداوسیمای گلستان

مشاهده ۱۵۳
۱۴۰۲/۱۲/۰۹- ۱۳:۳۷

به منظور افزایش آگاهی مربوط به دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری پیش رو و بصیرت لازم برای یک انتخاب شایسته، صدا و سیمای گلستان ویژه برنامه‌هایی را تهیه وتدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، معاونت سیما با برنامه ی «حماسه حضور» به منظور انعکاس شور و نشاط و به تصویر کشاندن نقطه نظرات مردم در زمینه انتخابات برنامه ای تحت عنوان حماسه حضور تولید و روی آنتن می‌برد.

این ویژه برنامه با ساختار گزارشی به تهیه کنندگی و کارگردانی حمیدرضا دنکوب در روز 11 اسفند از ساعت 07:00 صبح تا زمان اعلام پایان رای گیری همراه با مردم همیشه در صحنه خواهد بود.

سه واحد سیار در مسجد امیر به تهیه کنندگی محمد مهدی ناصری، مسجد جامع گرگان به تهیه کنندگی سیدروح الله بنی عقیل و مدرسه شیخ فضل الله نوری به تهیه کنندگی احسان ربیعی و یک دستگاه سولیتون در سطح استان به تهیه کنندگی علیرضا اولادیان و سیدمحسن پیروان و یک دستگاه سولیتون در استانداری استان گلستان مستقر می‌شود.

همچنین معاونت صدای گلستان هم با ویژه برنامه « زنده باد ایران » با رویکرد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در دو قسمت تقدیم شنوندگان می‌شود.

این برنامه در روز 10 اسفند با «پویش همه دعوتیم» ساعت 09:00 تا 11:00 و عصر پنجشنبه از ساعت 18:15 تا 19:00 و در روز انتخابات 11 اسفند از ساعت 07:00 تا اعلام پایان رای گیری ویژه برنامه‌هایی را تقدیم مخاطبان خود می‌کند.

این برنامه با ساختار ترکیبی نمایشی دعوت از کارشناسان و فعالان سیاسی، چهره‌های مطرح استانی و اساتید حوزه و دانشگاه به بررسی جایگاه انتخابات در کشور و حضور پرشور و مسئولانه ملت در مراحل مختلف انتخابات به تهیه کنندگی همکاران تهیه کننده رادیو گلستان روی آنتن می‌برد.

همچنین رادیو ترکمنی برون مرزی با ویژه برنامه « حماسه سیاسی» به مدت 600 دقیقه بصورت زنده  با توجه به اهمیت انتخابات با دعوت از مسئولین انتخاباتی استان، مصاحبه با شخصیت های سیاسی، مردمی، روحانیون و ائمه جمعه در خصوص حضور در انتخابات تهیه و تدارک دیده است.

معاونت خبر صدا و سیمای گلستان برنامه‌های متنوعی را در قالب بسته خبرهای انتخاباتی، پوشش خبر و رویدادهای انتخابات بطور مستقیم و آنلاین و برنامه گفتگوی ویژه خبری و آیتم های نظرات مردم به صورت گزارش 3  و 5 دقیقه ای تدارک دیده است.

معاونت فضای مجازی نیزهمراه با دیگرمعاونت های مرکز اخبار، گزارش و مطالب متنوع با موضوع این ایام همچون  #پویش همه دعوتیم، استوری موشن، دوربین مخفی و ...  را برای مخاطبان تهیه و تولید کرده است.

تصاویر

امتیاز شما