امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

استخدام «لوله کش های کاخ سفید» در شبکه سه

مشاهده ۱۳۰
۱۴۰۲/۱۲/۱۲- ۱۰:۳۸

سریال «لوله کش های کاخ سفید» با گویندگی ۳۵ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی،  این سریال در گونه زندگینامه، درام و تاریخی محصول آمریکا در سال ۲۰۲۳ قرار است از شبکه سه سیما پخش شود.

مدیر دوبله این سریال رزیتا یاراحمدی و صدابردار آن علی شریفی است. رضا آفتابی، بابک اشکبوس، ارغوان افراسیاب، دانیال الیاسی، آرزو امیربدری، شهراد بانکی، محمد بهاریان، باران بهرامی، علی بیگ محمدی، مریم جلینی، ارسلان جولایی، امیر حکیمی، مونا خجسته، زویا خلیل آذر، مریم رادپور، شهریار ربانی، هادی رجبی، سمیه رهنمون، شیرین روستایی، ابوالفضل شاه بهرامی، سعید شیخ زاده، محمد صادقیان، مهسا عرفانی، میلاد فتوحی، پویا فهیمی، کوروش فهیمی، شروین قطعه ای، امیربهرام کاویانپور، نسرین کوچک خانی، ملیکا ملک نیا، علی منصوری راد، علی همت مومیوند، علیرضا ناصحی، حسین نورعلی و رزیتا یاراحمدی این اثر را دوبله کرده اند.

این سریال درباره دو مأمور سابق سیا است که توسط ریچارد نیکسون رئیس‌جمهور آمریکا مسئول شناسایی منابع درز اطلاعات محرمانه و از بین بردن آن‌ها به هر قیمت می‌شوند. اما این دو نفر با کارهای احمقانه شان برعکس باعث یک رسوایی بزرگ تر می‌شوند که منجر به استعفای نیکسون می‌شود.

سریال درباره رسوایی معروف واترگیت در دوران ریاست جمهوری ریچارد نیکسون در آمریکاست که یکی از بزرگ ترین رسوایی‌های سیاسی تاریخ آمریکا به شمار می رود و از این منظر می تواند مورد توجه قرار گیرد که به واقعیات تاریخی بسیار وفادار بوده است در حالی که سوژه به خودی خود جذاب است و ساخت و بازی‌های خوب بازیگران هم از دیگر امتیازات سریال هستند. سریال برنده و نامزد 18 جایزه از جشنواره‌ها و جوایز سینمایی مختلف از جمله بهترین هنرپیشه ی مرد برای وودی‌هارلسون در جوایز گولدن گلوب شده است.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی از شبکه‌ی سه سیما، برای مخاطبان پخش شود.

امتیاز شما