امروز يك شنبه  ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

قدردانی نماینده منتخب شیروان از رسانه ملی و شبکه اترک

مشاهده ۱۳۴
۱۴۰۲/۱۲/۱۹- ۰۹:۵۰

نماینده منتخب مردم شریف شیروان در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ترغیب و تشویق مردم بزرگ ایران اسلامی از رسانه ملی و شبکه اترک تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، دکترعباس قدرتی، نماینده منتخب مردم شریف شیروان در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در پیامی از ترغیب و تشویق مردم بزرگ ایران اسلامی در  رسانه ملی و شبکه اترک  برای حماسه حضور تقدیر و تشکر کرد.

در بخشی از این پیام آمده است : «بر خود لازم می‌دانم کسانی که در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب، در ترغیب و تشویق مردم بزرگ ایران اسلامی، به این حماسه‌آفرینی، نقش آفریدند تشکر کنم. از مراجع عظام و علماء اعلام و نخبگان دانشگاهی و سیاسی و فرهنگی و هنری و به ویژه رسانه ملی و کارکنان خدوم آن و در راس آن جنابعالی.

اینجانب به عنوان یکی از منتخبین این انتخابات سرنوشت ساز، مراتب تقدیر و تشکر خود را هم از جنابعالی و هم از مدیرکل و کارکنان صدیق صدا و سیمای خراسان شمالی اعلام می‌دارم. اینجانب جهاد تبیین را یک فریضه قطعی و فوری می‌دانم و انشاالله، با استفاده از ظرفیت سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، در این راه پرافتخار قدم خواهم گذارد. »

امتیاز شما