امروز سه شنبه  ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

دو جایزه سیزدهمین جشنواره بین المللی پویانمایی تهران به قم رسید

مشاهده ۱۰۱
۱۴۰۲/۱۲/۱۹- ۱۱:۱۰

همکاران صدا و سیمای قم در سیزدهمین جشنواره بین المللی پویانمایی تهران در بخش پایان نامه‌های برتر موفق به دریافت تندیس طلایی و در بخش دینی و ارزش های انقلاب اسلامی موفق به دریافت دیپلم افتخار شدند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، اختتامیه سیزدهمین جشنواره بین المللی پویانمایی تهران 18 اسفند 1402 در مرکز آفرینش های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد که در بخش پایان نامه‌های برتر منصوره مولوی از همکاران واحد پویانمایی صدا و سیمای استان قم موفق به دریافت تندیس طلایی و هزینه چاپ پایان نامه شد.

همچنین در بخش دینی و ارزش های انقلاب اسلامی سیزدهمین جشنواره بین المللی پویانمایی تهران، اثر پویانمایی «داوود و جالوت» از صداوسیمای استان قم به تهیه کنندگی سعید سروش مهر به عنوان اثر برگزیده انتخاب و موفق به دریافت دیپلم افتخار شد.

سیزدهمین جشنواره دوسالانه بین المللی پویانمایی تهران در 4 بخش از 13 تا 17 اسفند ماه 1402 با هدف فراهم‌سازی بستری شایسته برای تبادل اندیشه‌ها و آموخته‌ها با گردآوری و عرضه‌ی هدفمند آثار، کشف توانمندی و تشویق چهره‌های نو ظهور عرصه‌ی پویانمایی به ابتکار و نوآفرینی و گسترش توانایی‌ها با طرح تکنیک‌ها و نگرش‌های تازه برای دستیابی به کیفیتی افزون‌تر در سالن شهید بهنام محمدی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

تصاویر

امتیاز شما