امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

آئین شکوهمند جمع خوانی قرآن کریم، امسال هم در کرمان برگزار می‌شود

مشاهده ۱۱۱
۱۴۰۲/۱۲/۲۰- ۰۶:۵۵

مراسم جمع خوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان امسال نیز همانند سال های گذشته در حسینیه ثارالله کرمان برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در آستانه ماه مبارک رمضان در جلسه هماهنگی برگزاری این مراسم که با حضور نمایندگان ارگان‌های مختلف در صداوسیمای مرکز کرمان برگزار شد، درباره برگزاری مطلوب تر این آئین معنوی و انسان ساز تبادل نظر شد.

دکتر علیرمضانی مدیرکل صد  سیمای مرکز کرمان در ابتدای جلسه ضمن خیرمقدم به مهمانان و مدعوین محترم گفت: جلسه ستاد جمع خوانی قرآن کریم از جلساتی است که جنبه معنوی دارد و می تواند باقیات و صالحات ما باشد و با قصد قربت برگزار می‌شود. این پرچم برافراشته شده و روز به روز و سال به سال پررونق تر شده است. جمع خوانی قرآن حتی در سالهای کرونایی هم به گونه ای برگزار شد. جمع خوانی قرآن برکات بسیار زیادی برای استان و شهر کرمان داشته است.نکته قابل توجه اینکه؛ معاونت امور استانهای صدا و سیما در ارزیابی خود از برنامه‌های جمع خوانی‌های قرآن در سراسر کشور نمره ارزیابی استان کرمان از مشهد و قم بالاتر بوده است.

وی درخصوص ملاحظات مراسم جمع خوانی سال جاری گفت: با توجه به شرایط استان و شهر کرمان بحث امنیت جلسه جمع خوانی مهم است و ضرورت دارد نهادهای مسئول تدابیری بیاندیشند.

علیرمضانی مدیر کل صداوسیمای مرکز کرمان در این جلسه با اشاره به اینکه امسال نیز صدا و سیما امکانات لازم را برای پخش زنده این مراسم بسیج خواهد کرد گفت: همه سعی ما بر این است که امسال نیز مراسم جمع خوانی قرآن کریم به بهترین نحو در کرمان برگزار شود. قائم مقام صدا و سیمای مرکز مسئول برگزاری جمع خوانی قرآن است و اعضای ستاد جهت انجام امور محوله با ایشان هماهنگی نمایند.

 

امتیاز شما