امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

پخش 65 هزار دقیقه برنامه ویژه انتخابات در صداوسیمای زنجان

مشاهده ۸۳
۱۴۰۲/۱۲/۲۱- ۱۵:۱۵

صداوسیمای استان در مجموع بیش از 65 هزار دقیقه برنامه در قالبهای مختلف برنامه سازی ویژه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تولید، تأمین و پخش کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، صداوسیمای استان از ماهها قبل با برگزاری جلسات مختلف برنامه ریزی ویژه ای برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری انجام داده بود و  با بسیج تمامی امکانات و نیروهای خود ، در برگزاری انتخاباتی پرشور و با حضور مردم انقلابی استان نقش مهمی ایفا کرد.

صداوسیمای استان در مجموع بیش از 65 هزار دقیقه برنامه در قالبهای مختلف برنامه سازی در این خصوص تولید، تأمین و پخش کرد.

امسال ابتکار ارزشمند رسانه ملی در ایجاد شبکه‌های تلویزیونی انتخاباتی، فرصت بی نظیری را برای نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی جهت بیان افکار، اندیشه‌ها و برنامه‌های خود ایجاد کرد و طبق نظر سنجی‌های استانی و ملی در برگزاری انتخاباتی پرشور با حضور اکثری مردم و همچنین انتخاب اصلح، موثر واقع شد.

در همین راستا معاونت سیما در قالب برنامه‌های متنوع و با محوریت تشویق به حضور حداکثری و انتخاب اصلح، در مجموع 25هزار و185 دقیقه تولید و پخش نمود که از اهم این برنامه‌ها می توان به معیار، کافه گفتگو انتخاب اصلح، مناظرات 4شبکه اختصاصی چهار حوزه انتخابیه استان، خاطرات انتخاب، آیدین گونلر، دستاورد و شور حضور اشاره کرد.

همچنین تامین و پخش شبکه اشراق هم با 2380دقیقه برنامه مکمل برنامه‌های انتخاباتی معاونت سیما بود.

شبکه استانی صدا همگام با شبکه استانی سیما 32هزار و407دقیقه برنامه تولید و 1431دقیقه برنامه تامین و پخش نمود که ازآن جمله می توان به برنامه‌های موج همدلی، مناظرات، انتخابانه، اشارات، روی موج وطن، سرخط، مسابقه 024و جانیم ایرانیم اشاره کرد.

شایان ذکر است تمام برنامه‌های روتین و تولیدی حوزه‌های سیما و صدا مانند برنامه خانواده، جوان، نوجوان، مسابقات و سرگرمی و برنلامه‌های مناسبتی هم با اختصاص آیتم هایی به موضوع انتخابات11 اسفندماه پرداخت کردند .

معاونت خبر مرکز هم  با اختصاص  بخش های ویژه خبر سیما و صدا به مدت 3600 دقیقه در قالب گزارش خبری تولیدی، مستندهای کوتاه خبری  و تحلیلی ، پوشش اخبار و حواشی انتخاباتی به مهمترین رویداد سیاسی سال پرداخت کرد .

 معاونت فضای مجازی با تولید و انتشارموشن گرافیک، تولید عکس نوشت از حضور مردم در شعب اخذ رای، پویش دعوت و درخواست از مردم برای ارسال عکس از زمان رای دادن و تعیین 45 جایزه،  پوستر، اینفوگرافیک میزان مشارکت بالاتر از میانگین مردم استان زنجان طی ادوار انتخاباتی ،  فتوکامنت،  پادکست، قطعه کمیک موشن، برگزاری  مسابقه «انتخابات1402» و بازنشر تولیدات سیما و صدا شامل  ویدئو،  نماهنگ،  پادکست و «طراحی صفحه انتخابات 1402» در سایت صدا و سیمای استان زنجان، مجموعا بمدت 3917دقیقه همراه مخاطبان در فضای مجازی بود.

صداوسیمای استان زنجان تلاش کرد تا با بهره گیری از تمام ظرفیتهای نیروی انسانی وتجهیزات فنی ضمن تبیین ضرورت حضور مردم در پای صندوقهای رأی در این برهه حساس از تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب ، امید به آینده و  شور و نشاط انتخاباتی  را در جامعه افزایش داده  و نقشی محوری خود را در مقابله با توطئه‌ها و تهاجم رسانه ای دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی ایفاء نماید .

امتیاز شما