امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
در «فلسطین الصمود» از شبکه الکوثر؛
در «فلسطین الصمود» از شبکه الکوثر؛

جبهه‌های حمایت از غزه و گسترش عملیات در ماه مبارک رمضان

مشاهده ۱۲۷
۱۴۰۲/۱۲/۲۲- ۱۱:۲۵
تعداد بازدید:127

برنامه «فلسطین الصمود» از شبکه جهانی الکوثر، امشب موضوع «جبهه‌های حمایت از غزه و گسترش عملیات در ماه مبارک رمضان» را مورد بررسی و واکاوی قرار می دهد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، احتمال تشدید عملیات نظامی تحت رهبری جبهه‌های پشتیبانی در غزه با فرارسیدن ماه مبارک رمضان با هدف فشار بر رژیم غاصب صهیونیستی برای توقف نسل کشی در غزه وجود دارد. رسانه‌های عبری گزارش دادند که هوشیاری رژیم صهیونیستی و هوشیاری نیروهای امنیتی این رژیم همزمان به اوج خود رسیده است و با فرارسیدن ماه مبارک رمضان، هشدارهای زیادی مبنی بر انجام عملیات کماندویی رزمندگان مقاومت فلسطین در سرتاسر سرزمین‌های اشغالی به گوش می رسد.در حالی ماه مبارک رمضان از دیروز دوشنبه در فلسطین اشغالی آغاز شده که، نه تنها افق روشنی برای پایان تجاوزات صهیونیست ها وجود ندارد که اشغالگران تهدید به حمله زمینی به رفح هم کرده اند. درعین حال وضعیت دیگر فلسطینیان کرانه باختری و سرزمین‌های اشغالی هم تحت تاثیر آغاز ماه مبارک رمضان قرار گرفته است.

برنامه «فلسطین الصمود» یا «مقاومت فلسطین» محصول گروه سیاسی شبکه الکوثر، با حضور کارشناسان مطلع و آگاه، با اجرای امل شبیب و تهیه کنندگی تهمینه بختیاری هر شب ساعت 19:15 به وقت تهران بر روی آنتن شبکه الکوثر است.

امتیاز شما