امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

شمیم اجابت در ماه مبارک رمضان

مشاهده ۱۵۳
۱۴۰۲/۱۲/۲۲- ۱۱:۵۷

رادیو قم با برنامه زنده «شمیم اجابت» در سحرهای ماه مبارک رمضان با شنوندگان هم استانی همراه است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه زنده رادیویی «شمیم اجابت» برای همراهی رسانه استانی با روزه داران در سحر های ماه مبارک رمضان و با هدف افزایش آگاهی مخاطبان با آداب، احکام و فضائل این ماه از ساعت 3:30 بامداد میهمان شنوندگان و مخاطبان هم استانی است و تلاش دارد نسل جوان را با برکات ماه مبارک رمضان آشنا و از این فرصت معنوی برای تقویت و تحکیم فضائل اخلاقی در جامعه استفاده کند.

این برنامه بر اساس سند تحول رسانه تولید و پخش می‌شود و به موضوعات عدالت، پیشرفت، ایثار و مقاومت، سبک زندگی و خانواده، هنر انقلاب، نقد غرب و هجو غربزدگی، جوان مومن انقلابی، زن انقلابی، تاریخ اسلامی ایرانی، و نهادهای انقلاب اسلامی، عدالت گستری و محرومیت زدایی می‌پردازد.

از مهمترین محورهای برنامه «شمیم اجابت» که بر اساس سند تحول رسانه به آن پرداخته میشود، میتوان به مسجد و هیات به عنوان دو نهاد مردمی و نقش بی بدیل آن‌ها در ایجاد انسان انقلابی، خانواده به عنوان هدف اصلی هجمه‌های سنگین دشمنان ایران، توجه به گفتمان پیشرفت ایران اسلامی، توجه به موضوع مهم «قوام هویت انقلابی» به قیام و مقاومت و ... اشاره کرد.

این برنامه به تهیه کنندگی امیرحسین یاوی، گویندگی علیرضا مهدیزاده و نویسندگی سکینه میری با مشارکت اوقاف و امور خیریه استان قم و از جوار بارگاه امامزادگان واجب التعظیم میهمان سفره سحری شنوندگان و مخاطبان استان قم است.

تصاویر

امتیاز شما