امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
در گزارش شبکه العالم؛
در گزارش شبکه العالم؛

روزه‌داری مردم غزه وارد ماه ششم شد

مشاهده ۱۵۷
۱۴۰۲/۱۲/۲۳- ۱۰:۳۷
تعداد بازدید:157

محرومیت مردم غزه در بدست آوردن غذا و آب وارد ششمین ماه شد و دو چهره متفاوت و پلید آمریکا در این رابطه آشکار گردید.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، با ورود به ماه مبارک رمضان، کمبود آب و غذا برای مردم مظلوم غزه از شش ماه گذشته تا به امروز همچنان ادامه دارد.

آنچه بیش از همه سوال برانگیز است؛ دو چهره متفاوت آمریکا در رساندن موشک و  تسلیحات نظامی‌برای کشتار فلسطینیان و از سویی ارسال ناچیز غذا از آسمان برای آنهایی که از این کشتار جان سالم بدر برده اند.

گفتنی است؛ این اقدام نمایشی آمریکا، برای بهبود وجهه خود به عبارتی بهتر توهین به شعور مردم جهان است. چرا که تمام عملیات ارسال غذا از آسمان به اضافه عملیات دیگر که توسط بعضی کشورهای عربی انجام شده است، معادل بار یک کامیون از 2000 کامیون انباشته شده با مواد غذایی که از آغاز تجاوز به غزه در گذرگاه رفح حضور دارند، نیست.

 محاصره به طور خاص بر شمال غزه تحمیل شد تا فلسطینی‌ها ساکن این منطقه از گرسنگی از بین بروند در واقع یک نسل کشی آشکار پیش چشم جهانیان در حال وقوع است.

رژیم اشغالگر اسرائیل با تمام توان خود نتوانست اهالی غزه را به طور کامل به سمت جنوب آوره کند و شمال را تحت کنترل خود درآورد، بنابراین کسانی که در اثر بمباران نمیرند باید از تشنگی و گرسنگی بمیرند.

 هم اکنون نیم میلیون نفر در شمال غزه در گرسنگی به سر می‌برند و این قحطی در نوع خود بی سابقه است که مستقیما ًاز طریق رسانه‌ها و در برابر چشمان جهانیان دیده می‌شود.

نکته مهم  این است که اگر نمی توانید برای غزه غذا برسانید به اشغالگران هم کمک نرسانید .

 

 

امتیاز شما